به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۱۸۵۸۶

خیز اپل برای کسب سهم بازار از دنیای متاورس

خیز اپل برای کسب سهم بازار از دنیای متاورس
گروه فناوری:اپل از برنامه‌ های خود برای دنیای متاورس خبر داد تا به جدی‌ ترین رقیب برای متا بدل شود. تیم کوک مدیرعامل اپل، از گسترش برنامه‌های کاربردی این شرکت برای دنیای متاورس و واقعیت افزوده خبر داد که با بازخورد مثبت سرمایه‌گذاران نیز همراه بود.

به گزارش سایت alarabiya؛ بزرگترین شرکت جهان از نظر ارزش بازار، دارای ۱۴۰۰۰ برنامه واقعیت افزوده در اپ استور خود است و کوک اظهار داشت که این تعداد با سرمایه گذاری بیشتر، افزایش خواهد یافت. کوک در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های اپل برای دنیای متاورس، گفت: "ما پتانسیل‌های زیادی در این زمینه می‌بینیم و بر این اساس، روی آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد."از سوی دیگر، کوک گفت که تلاش‌های تحقیق و توسعه این شرکت بر تقاطع سخت افزار، نرم افزار و خدمات متمرکز است.

شایان ذکر است درآمد خدمات اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ که با چندین روز تعطیلی همراه بود با ۲۴ درصد افزایش به ۱۹.۵ میلیارد دلار رسید و بالاتر از برآورد‌های ۱۸.۶ میلیارد دلاری تحلیلگران بود.همچنین تعداد مشترکین خدمات پولی این شرکت مانند پخش موسیقی و بازی‌های آنلاین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به ۷۸۵ میلیون نفر رسید که در مقایسه با ۶۲۰ میلیون نفر سال گذشته و ۷۴۵ میلیون در سه ماهه سوم، رشد چشمگیری را نشان می‌داد.
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها