به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۱۸۶۶
درThe Divisionنقشه بازی برروی مچ کاراکتراست

5 بازی جذاب که به زودی می​آیند/ تصاوير

گروه فناوری: هر ساله بازی‌های متعددی منتشر می‌شود، که در این گزارش قصد بررسی برخی از این بازی‌ها را از لحاظ داستان و ویژگی‌های بصری داریم.
در اين گزارش شما را به طور خلاصه با ۵ بازی جذاب و هبجان انگیز که قرار است در سال ۲۰۱۴ ميلادي به بازار عرضه شود آشنا خواهيم کرد.

Alien: Isolation
برخلاف بازی ترسناک و تا حدی ناموفق سال گذشته‌ی Alien Colonial Marines، توسعه‌دهندگان به ایجاد Isolation به عنوان یک بازی با سبک ترس و بقا روی آورده‌اند که دقیقا همان چیزی است که علاقمندان منتظر آن بودند. این بازی انتشار یافته توسط سگا، بازیکنان را بر روی یک کشتی وهمناک، بزرگ و نزدیک به یک خشکی بدون هیچ گونه امکانات خاصی قرار می‌دهد، و گیمرها توسط یک سنسور حرکتی و هوش خود باید به دفاع از خود بپردازند. واضح است که توسعه‌دهنده در این بازی، داستان اولیه‌ ریدلی اسکات، کارگردان فیلم آمریکایی بیگانه را در نظر داشته است، به طوری که اکثریت داستان شامل تنها یک Xenomorph (همان بیگانگان سری فیلم Alien) می‌باشد و هیچ سلاحی جهت کمک به مقابله با آن برای گیمر وجود ندارد.

در این بازی گیمر با هدایت آماندا، دختر الن ریپلی به عنوان شخصیت اصلی داستان، در یک فضای مخوف به دنبال مادر گمشده‌ خود می‌گردد. از نظر بصری، این عنوان فضایی و خلاقانه به نظر می‌رسد به گونه‌ای که گویی زیبایی فیلم بیگانه (Alien) را به خود جلب کرده است. با تعداد زیادی از بازی‌های تیراندازی اول شخص ارائه شونده به بازار تا اواخر سال جاری، به نظر می‌رسد که Isolation موفق به ارائه‌ تجربه‌ی کاملا متفاوتی نسبت به دیگر عناوین خواهد شد، اما باید منتظر رقبای جدید برای این بازی باشیم.
تاریخ انتشار : اواخر سال ۲۰۱۴
پلتفرم‌های بازی: Xbox One ،PS4 ،Xbox 360 ،PS3 ،PC



Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
بازی Metal Gear Solid همانند اغلب بازی‌های در این نوع، به صورت جهان‌باز اجرا می‌شود. رنج شبح (Phantom Pain) که ده سال پس از رویدادهای بازی Metal Gear Solid: Peace Walker رخ می‌دهد، مجهز به گیم‌پلی‌های مخفیانه و رازآلود است. این عنوان اکشن ماجراجویی تا جایی که تاکنون دیده شده، بر روی هر دو کنسول ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ خوب دیده می‌شود و ظاهرا به ارائه‌ گیم‌پلی‌های بیشتری نسبت به عناوین پیشین می‌پردازد.

شایان ذکر است که دیگر عنوان مجموعه‌ متال گیر، شناخته شده با نام Ground Zeros در ماه مارس منتشر خواهد شد و به عنوان یک مقدمه برای بازی کامل به شمار می‌رود. این بازی یک بازی کامل نیست و همچنین تاکنون مشخص نشده که آیا داستان این بازی ربطی به داستان Phantom Pain دارد یا خیر. توسعه‌دهنده این بازی، مجموعه‌ی کونامی پیش از این اعلام نموده که Phantom Pain بسیار بزرگ‌تر از این مقدمه می‌باشد و بازی زودتر ارائه شونده‌ گراند زیروز به عنوان نوعی بازی آموزشی و راهنما برای عنوان اصلی اجرا می‌شود.
تاریخ انتشار: در سال ۲۰۱۴ اعلام می‌شود.
پلتفرم‌های بازی: Xbox One ،PS4 ،Xbox 360 ،PS3



Destiny
به عنوان یک بازی تیرانداز اول شخص ساخته شده توسط سازندگان Halo، بازی Destiny قادر به برآورده کردن انتظارات زیادی است. این بازی که در فضای تصویری علمی-تخیلی از آینده زمین تنظیم شده، یک بازی آنلاین با ژانر تیراندازی RPG است و به نظر سرشار از نکات سرگرم‌کننده می‌باشد. از نظر ویژگی‌های بصری این بازی دارای تمامی برجستگی‌های نسل بعدی به همراه نورپردازی پیشرفته، بافت ویژه و افکت‌های قابل ملاحظه می‌باشد.
تاثیر بازی هیلو بر این بازی کاملا آشکار است، به طوری که طراحی سلاح و وسایل نقلیه به طور خاص یادآور سبک بصری بازی پیشین می‌باشد. بازی سرنوشت، یک عنوان رازآلود، زیبا و حماسی است و به توسعه‌دهندگان خود به طور قطع جایگاه ویژه‌ای خواهد بخشید.
تاریخ انتشار: نهم سپتامبر ۲۰۱۴
پلتفرم‌های بازی: Xbox One ،PS4 ،Xbox 360 ،PS3



Tom Clancy’s The Division
The Division یکی از بازی‌های با ویژگی‌های قدرتمند بصری نسل آینده می‌باشد که تاکنون دیده شده است. این بازی نسل آینده ارائه شده توسط Ubisoft Massive، یک عنوان جهان‌آزاد، شوتر RPG آنلاین سوم شخص است. این بازی که در خیابان‌های شهر نیویورک اتفاق می‌افتد، گیمرها را در نقش تیم واکنش آموزش دیده برای مواقع بحران قرار می‌دهد که وظیفه‌ محافظت از باقیمانده‌ی شهر را دارند و باید در جهت مداوای بیماران تلاش کنند. این یک داستان آخرالزمانی کلاسیک است که با شرایط خاص‌تری همراه می‌باشد.

The Division به راحتی یکی از زیباترین عناوین نسل بعد لقب می‌گیرد و به اجرای ترفندهایی می‌پردازد که جهت بهتر شدن بازی طراحی شده‌اند. نقشه جهان این بازی از طریق منویی بر روی مچ کاراکتر قابل دستیابی بوده و به صورت هولوگرافی سه بعدی در سمت راست محیط بازی به نمایش درمی‌آید. رابط کاربری این بازی به طور مستقیم در کنار کاراکتر شناور شده، که پیشرفت قابل توجهی را نسبت به دیگر طراحی‌های رابط‌های کاربری سنگین ارائه می‌دهد.

این بازی زیبا و جالب به نظر می‌رسد، دارای یک محیط بزرگ و جذاب است و نمایش همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. شایعاتی مبنی بر عرضه‌ The Division در سال ۲۰۱۵ وجود دارد، اما هنوز امیدهایی بر ارائه این عنوان در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ نیز بیان می‌شود.
تاریخ انتشار: در سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ اعلام می‌شود.
پلتفرم‌های بازی: Xbox One ،PS4 ،PC



The Witcher 3: The Wild Hunt
بخش سوم از مجموعه‌ی Witcher در حال توسعه می‌باشد. این بازی نسل بعد مجهز به ویژگی‌های بصری خیره کننده و همان ارزش‌های تولید درخشان مورد انتظار از این سری است. درواقع ویچر۳ به داستان گرالت پایان می‌دهد، این قهرمان اکنون به تنهایی و بدون کمک یاران خود به ادامه‌ی مسیر می‌پردازد. توسعه‌دهنده این بازی، CD Projekt Red، بیان کرده که این عنوان بیش از صد ساعت گیم‌پلی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و دارای یک داستان غیرخطی و با گیم‌پلی جهان‌باز است.

این بازی همچنین به ویژگی‌های زیبایی فضای تیره توجه دارد که سری‌های قبل این مجموعه را از رقبای خود کاملا جدا می‌ساخت.
تاریخ انتشار: در سال ۲۰۱۴ اعلام می‌شود.
پلتفرم‌های بازی: Xbox One ،PS4 ،PC

مرجع : باشگاه خبرنگاران