کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهرداری که ۴۸ برده در خانه داشت!

11 بهمن 1400 ساعت 12:44


گروه بین الملل: شهردار سابق ایالت مسلمان نشین لنگکات در اندونزی پس از اینکه به اتهام فساد مالی دستگیر شد مشخص شد که در خانه اش یک سیستم برده داری راه اندازی کرده است.
در اندونزی، پلیس خانه یک شهردار سابق را بازرسی کرد و ۴۸ نفر را که به عنوان برده کار می‌کردند نجات داد.
 این افراد در دو سلول تعبیه شده در حیاط پشتی خانه نگهداری می‌شدند. مشخص شد که هر روز صبح این ۴۸ نفر برای کار از سلول‌ها بیرون آورده شده و بعد از یک شیفت ۱۰ ساعته دوباره در سلول‌ها حبس می‌شدند.
تربیت انگین شهردار سابق ایالت لنگکات اندونزی مدعی شده که اینجا یک مرکز درمانی است.آثار ضرب و شتم روی بدن برخی از این افراد که فقط دو وعده در روز به آن‌ها داده شده مشاهده شده است.تربیت انگین این اتهامات را رد کرد و مدعی شد که این افراد معتاد به مواد مخدر بودند و سلول‌هایی که او ۱۰ سال پیش ساخته بود مراکز درمانی هستند.همسر انگین سال گذشته ویدئویی را در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و این سلول‌ها را مرکز بازپروری معتادان به مواد مخدر معرفی کرده بود.با این حال پلیس اندونزی اعلام کرد که سلول‌ها تا سال ۲۰۱۷ مرکز درمانی بود، اما پس از آن مجوز لغو شد.مسئولان سازمان غیردولتی Migrant Care که در این منطقه فعالیت می‌کند، می‌گویند که این افراد حداقل ۱۰ ساعت در روز در میدان‌های روغن نخل توسط شهردار سابق کار کرده و پس از اتمام کار در سلول‌ها حبس می‌شدند. فقط دو بار در روز غذا خورده و رایگان کار می‌کردند.تربیت انگین در ۱۹ ژانویه به ظن دریافت رشوه بزرگ از یک تاجر دستگیر شد.



 


کد مطلب: 318707

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/318707/شهرداری-۴۸-برده-خانه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir