به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۳۱۸۸۰
گروه فشار برنده واقعي جشنواره 32 فيلم فجر!

همه‌سيمرغ‌ها را به‌افراطيون مي‌داديد؛ بهترنبود؟

حمله گاز انبری دولت اعتدال به اهالي سينما
گروه هنري: نحوه برگزاري و خصوصا حوادث عجيب و غريب شب اختتاميه جشنواره فيلم فجر در دولتي كه هنرمندان به آن اميدها بسته بودند، واكنش‌هاي انتقادي و نوميدانه‌ي شديدي را به دنبال داشته است.
همه‌سيمرغ‌ها را به‌افراطيون مي‌داديد؛ بهترنبود؟
به گزارش گروه هنري بهارنيوز، منتقدان خصوصا در پي حذف چند فيلم موفق و مستقل از جشنواره آن هم در پي فشار‌هاي نمايندگان گروه پايداري در مجلس و ديگر افراطيون و گروه‌هاي فشار، و از آن مهمتر حوادث شب گذشته مراسم اختتاميه كه در همان ساعات برگزاري!، دستور به حذف يكي از فيلم‌هايي كه جوايز بسياري را به خود اختصاص داده بود، (عصباني نيستم) داده شد، به شدت از برگزار كنندگان جشنواره سي و دوم انتقاد و به آنان به خاطر اين همه انفعال، عقب نشيني و محافظه‌كاري تاختند.

يكي از هنرمندان حاضر در مراسم ديشب به خبرنگار ما گفت: بنويسيد و هيچ هم نترسيد كه برنده واقعي اين جشنواره را بايد «گروه هاي فشار و افراطي» دانست و حق اين بود كه مسئولان جشنواره پس از اين همه عقب‌نشيني هاي حقارت‌آميز در مقابل خواسته‌‌هاي زورگويانه افراطيون سياسي كه بويي از هنر و سينما نبرده‌اند، سيمرغ بلورين را هم به افراطيون و گروه فشار مي‌دادند كه همه خواسته‌هايشان را به وزارت ارشاد و معاونت هنري و عوامل برگزاري جشنواره ديكته كردند!

وي كه نخواست نامش منتشر شود افزود: مسئولان سينمايي دولت آقاي روحاني حتي اگر يكصدم جسارت و صلابت مديران ارشاد و معاونت سينمايي دولت احمدي‌نژاد را داشتند كه همه تشكل‌ها و مجامع صنفي و حتي «خانه سينما» را مثل آب خوردن تعطيل و هنرمندان را از خانه‌اشان بيرون انداختند، اتفاقات جشنواره اينگونه رقم نمي‌خورد. جشنواره سي و دوم نمايشي از ضعف، ترس و بي‌ايماني به راه و تفكري كه آقايان، دم از از آن مي‌زنند بود كه البته تحت عنوان مصلحت انديشي به سادگي از آن عبور و توجيه‌اش خواهند كرد و در اين ميان امثال درمشيان، اميريوسفي و ... كلا همه ما هنرمندان مستقل مي‌مانيم با آن همه اميدهايي كه داشتيم و ...!

در همين رابطه اميرعباس صباغ در سايت تخصصي (كافه سينما) متعلق به علي معلم كه اتفاقا خود يكي از داوران جشنواره بود، چنين نوشت: اولین جشنواره دولت به اصطلاح اعتدال‌گرا! و نحوه تقسیم جوایز یک افتضاح به تمام معنا بود. یاد آن مناظره معروف آقای روحانی و قالیباف افتادم که آقای رئیس‌جمهور خطاب به رقیب خود گفت: «من به این خاطر مخالف مجوز دادن به دانشجویان بودم، که شما می‌خواستید گازانبری به آنها حمله کنید و ...»

 آقایان محترم شتر سواری دولا دولا نمی شود. این چه قایم موشک بازی بود که به راه انداختید و تا آخرین روز جشنواره کش‌اش دادید! اگر از عصبانی شدن جناح مخالفتان آنقدر هراس دارید که حتی جرات نمی‌کنید فیلم مورد تائید خودتان را مثل دیگر فیلم‌های بخش مسابقه به نمایش درآورده، داوری کرده و جایزه دهید، چه اصراری داشتید به قرار دادن «عصبانی نیستم!» در بخش مسابقه!؟!

بهتر نبود همان اول جلوی نمایش فیلم را مي‌گرفتید یا حتی توقیفش مي‌کردید و اصلاحیه های دیگری به آن وارد مي‌کردید که فیلمی خنثی شود؟ واقعا چرا اجازه نمایش این فیلم را در جشنواره صادر کردید که بعد از آن بخواهید نگران آرای بالای مردمی آن باشید و به زحمت بیفتید نمایش های فوق‌العاده فیلم را لغو کنید و یا مسئول محترمتان را به زحمت بیاندارید تا در صفحه فیس بوک خود زمین و زمان را به هم دوخته و با یادداشتی از دوست یونگ شناس! خود، علیه فیلم موضع گیری کند.

یا با حرکتی غافلگیرانه نمایش فیلم در سالن رسانه ها را جابه جا کنید و آن را در خلوت ترین ساعت ممکن آن روز نمایش دهید! و یا نشست پرسش و پاسخ فیلم را کنسل کنید. و بعد خوب و خوش و خرم شعارهای خود را رنگ آمیزی کرده و به خورد مردم دهید. کاش درمیشیان هم همچون آبیار از حمایت امثال ابراهیم حاتمی کیاها برخوردار بود! آن وقت امشب عوامل فیلم او هم روی سن مي‌رفتند و بعد از سپاس از هیات داوران از وی نیز تشکر ویژه مي‌کردند.

پس حق داریم عصبانی شویم، اما مجبوریم مدام به خود تلقین کنیم که «عصبانی نیستم!»، «عصبانی نیستم!»، «عصبانی نیستم!»آقایان! این فیلم برخلاف بسیاری از بسیاری از آثاری که شما بهشان جایزه دادید در خاطر سینمادوستان و نسل جوان این سرزمین باقی خواهد ماند. همان نسلی که به شما امیدوار شده بودند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۴
مجبور نیستید برای اینکه انتقاد کنید شما هم این همه نیش و کنایه و توهین به دولت بکنید.مشکل اینه که خیلی زود شرایط قبل از انتخابات یادتون رفته،اگه دولت قبل هرچه می خواست در جهت منفی می کرد بخاطر این بود که پشتش به حمایت خیلی جاها گرم بود (206527)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۰
این دولت در جهت اهداف ملت قدم بردارد

حمایت 70 میلیون ایرانی را خواهد داشت!

70 میلیون کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (206599)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۳۶
50 درصد نه هفتاد میلیون (206768)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۰
کمه چون اکثریت مردم سیاسی نمی اندیشند که اگه اینجوری بود اینقدر راست و چپ با هم عوض نمی شدند در ضمن می بینید که هم اینکه اقلیت موضوعات به میلمون نباشه دست از حمایت برمی داریم و درقع ایده ال گرایانه رفتار می کنیم نمونه اش انتخابات 80،84،هوکردن خاتمی و ... می باشد (206789)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۸
الان دلولت اقای روحانیه نه احمدی نژاد که بخایم الان رو با قبل مقایسه کنیم.
روحانی حق نداره اشتباه کنه.
حق نداره کوتاه بیاد ! حق نداره بترسه و حق نداره هنرمندان رو دور بزنه!
روحانی اگر اینجوری بترسه میشه مرسی که با یه کودتا فاتحش خونده میشه ! (206607)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۴
در مصر که اتفاقاً چون مرسی حقوق اقلیت (البته خودشون در واقع اکثریت بسیار شکننده ی بودند) رو رعایت نکرد سرنگون شد ضمن اینکه احمدی نژاد رفته ولی احتمال بازگشت امثال او وجود داره (206790)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۹
نه عزیز به خاطر اینه که اون کار خودشو هر جوری بود انجام میداد اما الان میترسن که به کسی بر بخوره وناراحت بشه...!
دل مردم هم که...! (206608)
گالیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۵۲
این کامنت رو من در 20 بهمن دادم همهتون منفی دادین برین حالشو ببرین:(معلومه دیگه فیلم سفارشی چ اوله.مثل جام جهانیس 2014 که ایران با دو تساوی و یک باخت به کار خودش پایان میده.تکرار یاستهای سوخته گذشته باعث میشه همه پیش بینی درست کنند.من پیش گو نیستم دوستان.من همونی هستم که با فریاد گفتم زمین گرده و چرخش زمین و خورشید رو مطرح کردم اما منو خفه کردند.بعد از 50 سال فهمیدن من راست میگم.یارو بچه اش گفت ای بابا بنده خدا راست میگفت چرا بابام زندانیش کرد!https://www.baharnews.ir/vdcfttdm.w6dy0agiiw.html (206611)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۲۸
آقاي دولت!! راي من به صحبت هاي ميتينگ هاي انتخاباتيت بود نه زير بار حرف زور يه مشت قلدر چاله ميدوني پايداري رفتن!! (206651)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۴۷
دوستان گرامی! با توجه به حاکمیت مطلق و ویرانگر طالبانیسم و لمپنیسم در 8سال گذشته بر این کشور, آقای روحانی به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد, او نیاز به حمایت همه جانبه ی مردم در طول 4 سال و یا 8سال دارد...! تا اکثریت مردم نسبت به آنچه که در کشور می گذرد حساس نشوند, نباید انتظار تحول در کشور داشت ;در ضمن حمایت ما از آقای روحانی تا زمانیست که بر عهد خود با ملت بایستند که تا کنون ایستاده اند...! (206771)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۲
تندورها با این رفتارها می خواهند ثابت کنند که اصلاحات در این کشور ممکن نیست و تنها راه حل نجات مردم . . . .پس فتنه گران واقعی خود افراطیان هستند. (206678)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۵:۴۱
جناب بهار نیوز ؛
یادت باشه فیلم شیار 143 توسط مردم بهترین شناخته شد ، اگر واقعا می گویید فشار باعث عدم انتخاب فیلم مورد حمایت شما شده ، پس چرا مردم به فیلم مورد حمایت شما نه گفتند ؟ (206704)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۶:۰۳
بهار نيوز
جداً آدم از خوندنت عصبي ميشه . فقط بلدي آدم رو عصبي كني . كجا گروه هاي فشار حرف خودشون رو به كرسي نشودن ؟ كجا به افراطي ها جايزه داده شده ؟ درويش و حاتمي كيا رو نميشناسي ؟ اگه نميشناسي مجبور نيستي سايت دراري
. اول برو آدمها رو بشناس بعد بيا (206716)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۰
امروز میخواستم برم سایت دکتر روحانی،یه مقدار از وزیرفرهنگ و اتفاقات راهپیمایی دیروز گله کنم! از اینکه تو این مملکت،رئیس جمهور،اندازه رئیس یه سازمان فکسنی و ۷درصد افراطی متحجر،شأن و قدرت نداره،گلایه کنم! ولی یهو همونی که شما بهش اشاره کردی،اومد تو ذهنم! گندای ۴سال اخیر تو ۶ماه پاک نمیشه! شاید هیچوقتم پاک نشه! دلم بحال رئیس جمهور سوخت! دیدم کم دردومرض نداره که دردای جشنواره فجر و راهپمایی رو هم بهش اضافه کنم و با طعنه و کنایه،نمک به زخمش بپاشم! خودش همه اینارو خیلی بهتراز ماها میدونه ولی.. (206719)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۴۶
عوضش جایزه سفارت ها و جشنواره های خارجی در راهه (206800)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۴
عصبانی نیستم
دارم روانی میشم (206528)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۱۰
اینهم یک چهره ی دیگر ؟

تجربه کافیست (206535)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۵۱
هميشه همين رو ميگين
اما بعد ... ! (206637)
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۱۶
خیلی دلم گرفت ... (206537)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۲۷
مشکل ما اینه ک هنر رو نمیتونیم از سیاست جدا ببینیم...شما هم البته یک سایت خبری سیاسی هستید ..هر چند در حقشون جفا شد ولی در حد سی مرغ هم نبودن... امثال این فیلم ها اگر هم مخاطب داشته باشن ب خاطر حساسیت هنریشه نه جاذبه هنری...امیدوارم درک کنید...سپاس (206544)
درد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۳
شما این فیلم را ندیده اید و یا اگر هم دیده اید با کمال احترام باید عرض کنم که چیزی از فیلم نمی دونید. (206724)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۳۰
هنوز متوجه نشدید که همه‌ی دولتها در این کشور از هنرمندان برای گرفتن فیگور و ژست اندیشمندی و منطقی بودن استفاده می کنند و بس؟!!! (206547)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۵۹
آخه خود هنرمندهای ما هم عده قلیلی واقعاً اهل هنرند و اکثرشان ژستش رو می گیرند.خودمان را گول نزنیم. (206663)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۴۱
این جشنواره حرکت بسوی اعتدال بود ؟!!!
خوب شد نمردیم و معنای اعتدال رو هم فهمیدیم! (206554)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۴۶
متاسفانه روحانی خیلی ترسو تشریف داره ، این همه ترس و عقب نشینی نمیدونم به خاطر چی هست. (206558)
واقع بین
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۵۱
اونجایی که با وجود این همه مخالف قدرتمند آبروش رو گذاشته وسط و راجع به مساله هسته ای داره مذاکره می کنه هم ترسوست ؟ مگه دولت در چند جبهه می تونه بجنگه در حالی که مخالفان هم از نظر قدرت رسمی و هم رسانه ای بسیار قوی تر هستند (206610)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۵۷
عزیزمن صبرداشته باشید اگه قرارباشدکه روحانی هم به هرحرفی واکنش نشان بده پس چه فرقی باافراطیهاداره... (206773)
rastin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۰
" عصبانی نیستم" سیمرغهایش را از مردم گرفت. از چندین هزار نفری که پشت سالنهای نمایش این فیلم صف بستند و عصبانی نبودند. با آرزوی موفقیت برای این فیلم در فستیوال برلین. بدون تردید بهترین فیلم سال سینمای ایران. (206560)
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۰
ولی مجری اعلام کرد که خود تهیه کننده برای حفظ آرامش انصراف داده!!!
عجب آشغالایین (206561)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۳
مجبورش کردن انصراف بده وقتی بهترین فیلم یه جشنواره رو بسازی برای چی باید با میل خودت از داوری شدن کنار بکشی؟!!!!!!!!!!!!! (206680)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۲
بهار همیشه دنبال تنش هستی
به جای یاری دولت با افراطی ها همنوا شدی (206563)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۲۷
تنش ؟؟؟

اکبر جان مثل اینکه شما در جریان نیستی که چه اتفاقی در جشنواره افتاده ها (206587)
عاصمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۰۶
چه اتفاقي افتاده ؟
چند تا فيلم توقيفي از توقيف دراومد . همين و به همين خاطر روحاني بأيد فحش بخوره (206756)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۷
اون کسی نیاز به یاری دارد ملت مظلوم وبیچاره ایران است!

دولت ابزارهای قدرتمندی در اختیار دارد!

به هر حال اقای روحانی باید از شدت محافظه کاری اش کم کند! (206606)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۰۱
عزیزم یکی هم که حقیقتو میگه ..میگی تنش
اینجوری نمیشه که هیچ انتقادی نشه به اسم اعتدال و ... (206616)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۰۹
خداشاهده احمدی نژاد اگه هیچی هم سرش نبود از مملکت داری یه چیزی به اسم جرات داشت.
آقای روحانی تا کی سکوت... تسلیم شدن مقابل افراطیون.
اینجوری ادامه بدی 1سال دیگه کارت تمومه.
یا شایدم دوست داری اونارو راضی نگه داری تا......
خدا به مردم صبر بده. (206620)
غ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۹:۴۹
احمدي نژاد جرات نداشت . عزيزكرده بود
اميدوارم بفهمي (206786)
بنفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۳۹
کاملا درسته...امیدوارم همه متوجه بشن... (206799)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۶:۵۱
دهنمون رو ببندیم چون تنش ایجاد می (206735)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۲
وقتی پس از پیروزی، آقای روحانی در رسانه ملی از خاتمی تشکر کرد خیلی امیدوار شدم. گفتم این حسن آقا اومده تا به عهدش با مردم وفا کنه. اما هر روز "تدبیر" جای "امید" رو تنگ تر کرد! 8 ماه گذشت و خاتمی حتی نمیتونه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنه! دیشب آقایان جنتی و نهاوندیان شعارهای قشنگی دادند ولی در عمل دوباره با تیغ تدبیر یک فیلم خوب قربانی شد! امید قربانی شد! (206564)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۲۶
والا تا الان که فقط شعار بوده . دیروز حمل اون مقوای توهین کننده در راهپیمایی امیدها رو نا امید کرد .و نمیدونم دولت چرا داره سکوت میکنه (206586)
معترض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۶
تا كي بايد همچنان منفعلانه عمل كرد؟ چرا اينقدر كوتاه بياييم؟ مي دانيم عقب نشيني از اصول اوليه تماميت خواهان را جري تري خواهد كرد. اين شيوه را بارها آزموده ايم و خطا بودنش را با تمام وجود لمس كرده ايم. تاربخ اين نوع مماشات را بر ما نخواهد بخشيد. (206568)
علی
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۰۸
" بنويسيد و هيچ هم نترسيد كه ... وي كه نخواست نامش منتشر شود!؟؟؟؟ "
من یکی از خبرنگاران اصلاح طلبی هستم که همواره با این افراد مشکل دارم.
کسانی که به ما خبرنگاران می گویند بنویسید و نترید و خودشان از گفتن یک نام می ترسند.
من به این افراد ترسو آلرژی دارم. تا وقتی بترسند همین آش و کاسه برقرار است. (206579)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۰۹
کم کم دولت تدبیر و امید تبدیل میشه به بی تدبیری ونا امیدی (206580)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۰۹
در قاموس شما هر کس که فیلم ارزشی و انقلابی بسازد افراطی است و هرکس که فیلم های آنچنانی مورد پسند بی دین ها بسازد اعتدالی است!!! (206581)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۲۴
آدم ناراحت میشه و باعث تاسفه این اقدامات . اما باید از هر طریق جلوی این افراطیون تمامیت خواه را گرفت چون اکثریت جامعه مخالف اقدامات خودخواهانه این جماعت کج اندیش هستند نباید ساکت نشست و سکوت کرد . در این میان رسانه های اصلاح طلب وظیفه سنگینی به دوش دارند که امید میره به خوبی افشاگری و مقابله کنند و ساکت ننشینند

اما از این اقدامات رنج آور . . . . . . (206585)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۳۲
روحانی اصلن هم مچکر نیستیم! (206588)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۱:۳۸
اب بدم خدمتتون؟!! (206597)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۲۷
کسی کی از همان اول بعد از انتخاب شدنش بالا فاصله گفت من به هیچ کس و جناحی وامدار نیستم و از یاد برد که 18 میلیون رای ایشان به خاطر حمایت آقای خاتمی و هاشمی بود و بعد آن همه عقب نشیتی و باج در انتخاب وزرا به اصواگرا ها... نتیجه این رئیس جمهور ضیعف و مماشات کار افتضاح جشنواره فیلم فجری می شود...که هم اهالی سینما را ناامید و سرخورده کرد هم مردمی که گویا باید آرزوی تغییر و زندگی بهتر را به گور ببرند.. (206625)
سایه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۲۸
آقای روحانی همانطور که برای توزیع سبد کالا اومد عذرخواهی کرد٬ برای برگزاری چنین جشنواره توهین آمیزی هم باید از مردم و سینماگران عدرخواهی کنه. (206626)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۴
هنرمند حکومتی؛ از افتخاری تا دیشب
علیرضا افتخاری را یادتون هست؟ تو آغوش احمدی نژاد رفت و بعد هم بی حیثیت شد. بد کرد یا خوب بماند. چنان کردند که می گفت دخترم امنیت ندارد. بعد هم مجبور شد به صد رقم توجیه کند و از دولتی ها تبری بجوید و آخرشم برای اینکه از سکه نیافته برای زن زندانی رو چارپایه رفت .
اما اونائی که بساط در آوردن و صداشون آسمونو پاره می کرد که هنرمند نباید حکومتی بشه، دیروز نه یک صحنه و دو صحنه، بلکه همه معرکه را به کاسه لیسی و مجیز گوئی و مدیحه سرائی از دولت و رئیس جمهور و امید و اعتد (206628)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۰۴
دوباره میسازمت وطن اگرچه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو میزنم اکرچه با استخوان خویش


ایران هنگام کار است برخیز.... (206644)
عاصمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۰۷
لطفا شما ديگه چيزي نگيد (206757)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۱۵
روحانی در جمع هواداران اصلاح طلبت باختی (206646)
خرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۴۴
واقعا" متاسفم ! ولی بیاد همه خواهد ماند که عصبانی نیستم ... (206656)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۰۰
2تا مطلب مهم.اول بعد از انتخابات روزنامه های افراطی نوشتن اصلاح طلبان بازنده انتخابات،با خودم گفتم اینا عجب پرو هستن بازم فکر می کنن برنده انتخاباتن.ولی الان دیگه مطمئن شدم که واقعا بازنده انتخابات اصلاح طلبان و افرادی بودن که به آقای روحانی رای دادن.اعتدال یعنی مبارزه با افراطی گری آقای روحانی نه باج دادن به افراطی ها.شما با پشتوانه رای مردم رئیس جمهور شدین،یادمون هست که شما حقوق دان هستید پس از حقوق ملت دفاع کنید. (206664)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۱۶
متاسفانه وعده های اقای روحانی. یکی یکی به بن بست می خوره باعث دلسردی حامیان دولت اعتدال می شه بهتر است اقای روحآنی پشتوانه‌ای مردمی اش را حفظ کند مردم مطالباتی. برای اوضاع داخلی. کشور داشتند که متاسفانه فراموش شده‌اند نگذارید مردم نا امید شوند (206673)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۲۱
جشنواره خیلی نمادین بود . مشخص شد که تفاوت دولت جدید با قدیم اینه که اونا به ده نمکی و سلحشور جایزه می دادن اینا به حاتمی کیا و درویش. در کل همه فقط به برادران عزیز توجه دارن. فقط و فقط برادران عزیز و بس. (206674)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۸:۳۹
قابل توجه شما که تو دولت قبل به ده نمکی جایزه ای داده نشد.
سلحشورم بعید میدونم. (206769)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۱:۰۵
منظور از جایزه بردن مردم با مینی بوس به سالن و گرفتن اکران میلانی و دادنش به ده نمکیه. و نیز حمایت همه جانبه و دیدار وزیر از صحنه اخراجیها. در مورد سلحشورم جایزه حمایت همه جانبه هست. جایزه فقط یه مجسمه شیشه ای نیست. گفتم نمادین. (206806)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۷
هزاروعده خوبان یکی وفا نکند...علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد (206682)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۵:۲۲
مشکل همه شما دوستان اینه که از یک دولت اصولگرا انتظار اصلاح طلبی دارید (206698)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۷:۴۶
اگر از احمدی نژاد حمایت تام می شد دلایلی داشت که خودتان بهتر می دانید. بنابراین دقت کنید که در چاله ای که مصباح و پایداری ها کنده اند نیافتید که در اینصورت نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان!مگر ندید بر مشتی از هواداران اصلاحات فقط به جرم در دست داشتن عکس هاشمی و روحانی چه گذشت؟ واقعگرایی اساس مبارزه در همه شرایط است یادتان نرود. (206749)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۰
وزیر ارشاد برای شما و تشکیلات سینمایی مراسم دیشب یک افتضاح بود . درود بر فیلم عصبانی نیستم. (206750)
Aref Zamani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۵
عصبانی نیستم عصبانی نیستم عصبانی نیستم ... (206792)
صفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۱۳
داداشای گلم،ملت حال و پول ندارن برن سینما حال شما نشستید میگید چرا این فیلم نشد چرا اون فیلم شد
درضمن بهتر گناه دیگرانو نشوریم و به دیگران به خاطر این که طبق سلیقه ی ما عمل نکردن تهمت نزنیم (206794)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۰:۳۶
تو دولت احمدی نزاد اینطور اعتراض نمی کردند حالا همه صاحب نظر شدند نطق شون باز شده (206798)
محمد باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ۲۳:۳۰
دوستان عزیزم اعتراض افراطیون تنها منحصر به فیلم "عصبانی نیستم" نیست. بلکه نسبت به خیلی فیلم های دیگر هم معترض هستند و فکر می کنم اکران سال اینده بسیار پرحاشیه باشد. اقای جنتی باید در مقابل این بهانه گیری ها محکم بایستد حتی اگر منجر به استیضاح ایشان شود. (206854)