به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۱۸۸۰۱

خصوصیتی از اپل واچ که احتمالا از آن‌ بی خبرید

خصوصیتی از اپل واچ که احتمالا از آن‌ بی خبرید
گروه فناوری:به کمک یکی از ویژگی های اپل واچ می‌توان چراغ فلاش آیفون را از راه دور روشن کرده و آن را در مکان های تاریک پیدا کرد. ساعت هوشمند اپل در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ همراه با آیفون ۶ به بازار‌های جهانی عرضه شد. این ساعت دارای قابلیت‌های کاربردی است که حتی می‌تواند جان افراد را نیز در مواقع اضطرار نجات دهد. اما برخی از قابلیت‌های آن از چشم کاربران پنهان مانده و مخاطبان از آن بی خبر هستند.

 یکی از قابلیت‌های پنهان اپل واچ روشن کردن چراغ فلاش آیفون از راه دور است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا با روشن کردن چراغ در صورت گم شدن آیفون در مکان‌های تاریک آن را پیدا کنند.
کاربران برای فعال کردن این ویژگی ابتدا باید صفحه اصلی اپل واچ را به سمت بالا بکشند تا Control Center باز شود. سپس دکمه پینگ آیفون (یک نماد اپل با خطوط منحنی در دو طرف) را فشار داده و نگه دارند، در این مرحله زنگ آیفون به صدا در می‌آید و چراغ قوه دستگاه روشن می‌شود. با ادامه دادن این کار مخاطبان می‌توانند آیفون خود را پیدا کنند.
برچسب ها: اپل واچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها