به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۱۸۹۹۲

درخشش یک سریال کره‌ای دیگر در نتفلیکس

درخشش یک سریال کره‌ای دیگر در نتفلیکس
گروه فرهنگی: سریال کره‌ای «همه ما مرده‌ایم» از زمان پخشش در جمعه گذشته، در صدر فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های نتفلیکس در بیش از ۲۵ کشور قرار گرفته است. بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی FlixPatrol، سریال All Of Us Are Dead از زمان اولین پخش خود در ۲۸ ژانویه، در کشورهایی از جمله کره جنوبی، تایلند و سنگاپور، در صدر نمودارهای پلتفرم استریم در بیش از ۲۵ کشور جهان قرار گرفت. شایان ذکر است، این سومین سریال کره‌ای است که پس از موفقیت Squid Game (بازی مرکب) و Hellbound (عازم جهنم) به چنین شاهکاری دست می‌یابد.

لی جای‌کیو کارگردان این سریال، در مصاحبه اخیر با Edaily Korea، درباره شگفتی خود از موفقیت جهانی سریال صحبت کرد. این کارگردان گفت: «واقعاً نمی‌توانم این همه عشق و استقبالی که این سریال از کشورهای زیادی در سراسر جهان دریافت کرده است، باور کنم. من فکر می‌کنم این پاداشی بزرگی برای همه بازیگران و دست‌اندرکارانی است که به مدت دو سال خود را وقف این پروژه کرده‌اند.»

سریال «همه ما مرده‌ایم» روایتگر ماجرایی جذاب پیرامون دبیرستانی است که وقوع انفجاری در آن منجر به شیوع ویروس زامبی می‌شود. در این بین دانش‌آموزانی که در مدرسه گیر افتاده‌اند، باید برای راه خروج مبارزه کنند یا تبدیل به یکی از زامبی‌ها شوند.پارک جی‌هو، یون چان‌یونگ، چو یی‌هیون، لی یومی، کیم بویون و سون سانگیئون از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال در ۱۲ قسمت ۵۳ تا ۷۲ دقیقه‌ای ساخته شده و امتیاز ۷/۷ را در IMDb به دست آورده است. «همه ما مرده‌ایم» در آگوست سال ۲۰۲۰ و در حین پاندمی فیلمبرداری شد. اطلاعاتی در مورد تولید فصل دوم این سریال در دست نیست.
برچسب ها: کمپانی نتفلیکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها