به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۱۹۰۰۵

زمان عرضه iMac Pro مشخص شد

زمان عرضه iMac Pro مشخص شد
گروه فناوری: اپل ظاهراً در حال آماده شدن برای عرضه تعدادی رایانه جدید در سال جاری است. براساس شایعات این محصولات که قرار بود در بهار عرضه شوند در تابستان به بازار‌های جهانی ارائه می‌شود. راس یانگ افشا کننده اپل در آخرین توئیت خود گفت که iMac Pro جدید به جای بهار در تابستان وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود از صفحه نمایش LED مینی استفاده کند.

ممکن است، این پنل‌ها  نسبت به سری‌های قبلی بخش‌های کمتری را در خود جای بدهند. پیش از این DSCC همچنین  گزارش داده بود که پنل LED مینی آی‌مک پرو جدید از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز ProMotion نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سازنده آیفون در حال آماده شدن برای عرضه iMac جدید با طراحی مجدد است که دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی است.


گمان می‌رود که این رایانه‌های شخصی بر روی نسل فعلی سیلیکون اپل، از جمله تراشه M۱ Pro و M۱ Max که در مدل‌های MacBook Pro موجود است، کار کنند. پیش بینی می‌شود، غول فناوری آمریکا این محصول را در رویداد WWDC ۲۰۲۲ ماه ژوئن معرفی کند. دلیل این تاخیر در حال حاضر مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد افزایش تقاضا برای نوت‌بوک‌ها و تبلت‌های آن  عاملی  این تعویق باشد.
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها