به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۳۱۹۰۱۹

آمریکا به دبیر روادید نداد؛ لغو سفر تیم ملی کشتی

گروه ورزشی: آمریکا به علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون ملی کشتی ایران، برای حضور در مسابقه ۲۳ بهمن در آرلینگتون تگزاس روادید نداده است.
آمریکا به دبیر روادید نداد؛ لغو سفر تیم ملی کشتی
محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی ایران، روز سه‌شنبه به خبرگزاری ایسنا گفت که آمریکا روادید تمامی نفرات اعزامی به غیر از چهار نفر (علیرضا دبیر، دو کشتی‌گیر و یک مربی) را صادر کرده است. او افزود: «به طرف آمریکایی اعلام کردیم تنها در صورت صدور روادید تمامی نفرات، تیم ملی عازم آمریکا خواهد شد». پیش از این خبرگزاری تسنیم، در گزارشی نوشته بود که «اگر آمریکایی‌ها در خصوص صدور روادید گزینشی عمل کنند، تیم ملی کشتی آزاد ایران سفرش به این کشور را لغو خواهد کرد». سخنگوی فدراسیون کشتی نیز امروز سه‌شنبه همین موضع را تکرار کرد و گفت تنها در صورتی‌که روادید تمامی نفرات صادر شود، تیم ملی عازم آمریکا خواهد شد، در غیر این‌صورت این اعزام لغو می‌شود. فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان در اسلو، پایتخت نروژ، از تیم کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقه دوستانه ۲۳ بهمن در آرلینگتون تگزاس دعوت به عمل آورد و فدراسیون کشتی ایران نیز این دعوت را پذیرفت.
با وجود این، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران، روز ۱۳ دی‌ همزمان با دومین شهادت سردار سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس، در گفت‌وگویی ویدئویی با یک خبرگزاری داخلی از «التزام عملی» به شعار «مرگ بر آمریکا» سخن گفت. او در این گفت‌وگو اظهار داشت که «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی‌ها زیاد حرف می‌زنند اما کار زیادی نمی‌کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم». پس از انتشار این سخنان علیرضا دبیر، شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز در گزارشی با اشاره به ضدیت رئیس فدراسیون کشتی ایران با آمریکا، گرین کارت اقامت او در آمریکا را زیر سؤال برد.
 

ویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۰:۱۲
اقای دبیر گرین کارت امریکا را دارند و برعلیه امریکا میخواهند عملا واردمیدان شوند؟!!،جلالخالق....هرانچه را که حتی درفکرمان نمیگنجید اینروزها میبینیم ومیشنویم.... (382323)
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۱:۱۷
تفكرات كثيف و پوكيده
به اين يارو ويزاي افغانستان هم نبايد داد (382324)
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۲:۴۰
.........حقشه این یارو (382325)
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۹
کسی که می گوید از آمریکا خوشش نمی آید و می خواهد مرگ بر آمریکا را عملی کند جه اصراری دارد به آغوش شیطان پناه ببرد !!؟؟
ایخدا ریا و دو رویی برای رسیدن به مقام وزارت ورزش !!
همه جای دنیا حامی مردم هستند و این دبیر !!
ایجاست که فرق پهلوان با ریاکار معلوم می شه
واقعا درست که قرار نیست همه علی دایی و تختی شوند ولی می توانند حداقل بویی از جوامردی برده باشند (382332)
مشهدی
United Arab Emirates
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۶:۰۴
این دبیر ریاکار هم مثل بقیه دوستان دورو اصولگرا هست . جلو مردم شعار مرگ بر امریکا ..اما در پشت سر له له میزنن برای پاسپورتش (382351)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۹:۴۱
بخدا دبیر گناه داره. بنده خدا درسته یه چیزهایی گفته ولی دوست داره بره آمریکا (382360)
iman
Europe
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۵۰
خدا وکیلی منم بودم بهش روادید نمیدادم . از یک طرف میگه مرگ بر آمریکا از یک طرف دیگه دلش میخواد بره آمریکا . آدم ریاکار که میگن اینه. (382362)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها