به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۱۹۰۹۷

دولت برای کاهش خسارت به کشور، کار را به دست افراد با تجربه بسپارد

دولت برای کاهش خسارت به کشور، کار را به دست افراد با تجربه بسپارد
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: امیدواریم مسیر جدیدی که باز شده است و حرف‌های جدیدی که زده می شود، منهای این که تاکنون چه اتفاقی افتاده است، به مرحله عمل برسد و کشور را از این حالت خارج و موانع را از سر راه بردارد.

به گزارش ایلنا، آیت الله مصطفی درایتی درباره صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر این‌که «بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند» ،‌ گفت: بله، ما موافق هستیم افرادی که بانی وضع موجود هستند در مدیریت‌ها نباشد و لازمه این حرف این است که بگویم دولت بساطش را جمع کند، چرا که یقیقناً اطرافیان رئیس جمهور و وزرایش جزو همین افراد هستند. مردم هم می‌دانند کسانی که دیروز با مذاکرات مخالفت کردند جار و جنجال در کشور راه انداختند و مسئله سازی کردند بانیان وضع موجودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: جامعه به خوبی درک می‌کند بانیان وضع موجود چه کسانی هستند و هیچ چیز بر آنان پوشیده نیست. با این حال خرسندیم که امروز،  آن‌هایی که روزی با مذاکره و برداشتن تحریم‌ها مخالف بودند، راه برون رفت کشور از مشکلات را برداشتن تحریم‌ها و مذاکره با دنیا و درست کردن ارتباطات با جوامع بین المللی می‌دانند.

وی ادامه داد: حضور افراد کم تجربه و کسانی که اطلاعات کافی در خصوص مسائل موجود، سواد رسانه‌ای، اجتماعی و مدیریتی ندارد، اشکلاتی را در رفتار سیاسی مسئولان ایجاد خواهد کرد و این مسئله را به همه افراد سیاسی می‌توان تعمیم داد رئیس جمهور، وزیر و وکیل هم ندارد، بنابراین خود فرد باید از مشاورین بسیار زبده و خبره استفاده کند تا هنگامی که در منظر عمومی قرار می‌گیرد امید را به جامعه بیاورد و حرفی که می‌زند از سوی افکار عمومی پذیرفته شود. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: امیدواریم مسیر جدیدی که باز شده است و حرف‌های جدیدی که زده می شود، منهای این که تاکنون چه اتفاقی افتاده است، به مرحله عمل برسد و کشور را از این حالت خارج و موانع را از سر راه بردارد.

 وی یادآور شد: البته با رفتارهایی که امروز مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد معیارها چیز دیگریست و مشکل روحانی بوده است. اما با این وجود، حال که قرار است اتفاقاتی رخ دهد ای کاش کار را به دست افراد با تجربه دنیا دیده واگذار کنند تا خسارت کمتری به کشور وارد شود.درایتی تاکید کرد: خسارت زیادی به کشور وارد شده است با این حال همین که جلوی مشکلات و معضلات گرفته شود بسیار اقدام خوبی است و رئیس جمهور هم هر اقدامی که در این راستا انجام دهد برای ما خوشحال کننده است.
برچسب ها: مصطفی درایتی

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۸:۰۷
افراد با تحربه چه شک قهوه ای خوردن (382355)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها