به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۱۹۲۳۷

واکنش سادیو مانه و سرمربی‌سنگال به فینالیست شدن

گروه ورزشی: سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال، و آلیو سیسه، سرمربی این تیم از صعود به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ابراز خوشحالی کردند.
واکنش سادیو مانه و سرمربی‌سنگال به فینالیست شدن
 رقابت‌های جام ملتهای آفریقا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. سنگال شب گذشته موفق شد در یک بازی زیبا با نتیجه 3-1 بر بورکینافاسو غلبه کند و اولین فینالیست مسابقات لقب بگیرد. آنها در بازی فینال و برای کسب عنوان قهرمانی باید با برنده دیدار بین دو تیم کامرون و مصر رقابت کنند.
 
سادیو مانه، ستاره باشگاه لیورپول، یکی از مهم‌ترین ارکان صعود تیم ملی سنگال به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به شمار می‌آید. او شب گذشته نیز گل سوم تیمش را مقابل بورکینافاسو به ثمر رساند. مانه بعد از پایان بازی دیشب درباره صعود سنگال به فینال گفت: "ما می‌دانستیم که بازی آسانی نخواهد بود. به هرحال نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا است. از طرفی ما مقابل یک تیم خوب به نام بورکینافاسو قرار گرفتیم که مشکلات زیادی برای‌مان ایجاد کرد. با این حال ما آرام بودیم و از موقعیت های‌مان استفاده کردیم و فکر می کنم مستحق این پیروزی بودیم."
 

 
همچنین آلیو سیسه، سرمربی موفق سنگال، بعد از صعود تیمش به بازی فینال گفت: "این تیم ملی متعلق به 17 میلیون سنگالی است و من انتقادات را کاملا درک می کنم. این انتقادات سازنده هستند و به ما کمک می‌کند که رو به جلو حرکت کنیم. با توجه به تجربه ای که داریم باید از خود فروتنی به خرج دهیم و با برداشتن یک گام رو به عقب مقدمات حرکت به جلو را فراهم کنیم. بیش از 60 سال است که در حال دویدن پشت سر این جام هستیم و می‌خواهیم نهایتا به آن دست پیدا کنیم."
 
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها