به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۲۰۱۷

وزير ارشاد درباره مميزي کتا​ب​ها چه گفت؟

گروه فرهنگ و ادب:​ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری به آزادی بیان و عقیده عمیقاً اعتقاد دارند و ما هم به عنوان کارگزاران فرهنگ کشور وظیفه خود می دانیم که این فضا را برای همه محققان، نویسندگان و روزنامه نگاران به گونه ای فراهم کنیم که بتوانند آنچه می خواهند بیان کنند.
وزير ارشاد درباره مميزي کتا​ب​ها چه گفت؟
 علی جنتی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی پیروان ادیان توحیدی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هتل انقلاب تهران افزود: به مؤلفان، محققان و نویسندگان این اطمینان را می دهم که هیچ کتابی پشت در ممیزی وزارت ارشاد معطل نخواهد ماند. جنتی با بیان اینکه ˈاعتقاد عمیق داریم، فرهنگ و هنر در سایه آزادی و فضای باز رشد می کندˈ گفت: در سایه تبادل اندیشه هاست که در ملتی ارتقا رخ می دهد و ما خودمان را مؤظف به پاسداری از چنین فضایی می دانیم. وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نه چندان دور، شاهد انتشار کتاب های همه ادیان توحیدی در کشورمان باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر در گذشته محدودیت هایی وجود داشته است، ما قائل به این محدودیت ها نیستم و عموم نویسندگان و روزنامه نگاران که در این زمینه اقدام به انتشار هفته نامه، ماهنامه و دیگر نشریات می کنند را حمایت می کنیم. در این گردهمایی، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و بزرگانی از اقلیت های مذهبی زرتشتیان، کلیمیان، عاشوریان، ارامنه و مندائیان حضور داشتند.
مرجع : ايرنا