به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۲۰۱۹۲

این گوشی، رکورد بیشترین باگ را از آن خود کرد

این گوشی، رکورد بیشترین باگ را از آن خود کرد
گروه فناوری: گوگل سعی داشت با رونمایی از سری Pixel 6 جان تازه‌ای به کسب و کار گوشی‌های هوشمند خود بدهد؛ اما ظاهرا باگ های پیکسل 6 پرو آنقدر زیاد است که کاربران از خریدش پشیمان شده‌اند.گوشی‌های زیادی در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را داشتند؛ اما وقتی صحبت از گوشی‌های پرچمدار می‌شود، کاربران انتظار دارند که شاهد بیشترین نکات مثبت و کمترین مشکلات باشند. مخصوصا اینکه هر سال شرکت‌های تولید کننده گوشی مبلغ بیشتری را برای دستگاه‌های پرچمدار خود طلب می‌کنند.

باگ های پیکسل ۶ پرو برای گوگل دردسر ساز شده‌اند
در این میان گوگل سعی کرد با گوشی‌های سری پیکسل ۶ توجهات را به خود جلب کند؛ اما در این مسیر موفق نبود و در نهایت باگ های پیکسل ۶ پرو به حدی رسید که این گوشی به عنوان پر باگ‌ترین گوشی ۲۰۲۱ انتخاب شد. در واقع از زمان عرضه سری پیکسل ۶، کاربران با مشکلات مختلفی از جمله از دست رفتن آنتن، عملکرد نامناسب حسگر اثر انگشت، اخلال در تماس و … مواجه بوده‌اند.

وضعیت گوگل پیکسل ۶ پرو به حدی وخیم است که کاربران به سختی می‌توانند باور کنند برای این دستگاه ۸۹۹ دلار پرداخت کرده‌اند. البته گوگل سعی کرده بسیاری از باگ‌ های پیکسل ۶ پرو را برطرف کند؛ اما شرابط هنوز برای بسیاری از کاربران این گوشی ناامید کننده است.اخیرا نیز کاربران این گوشی مشکل جدیدی را در گزارش کرده‌اند. گوگل در هنگام معرفی پرچمدار جدید خود به قابلیتی به نام پاک‌کن جادویی برای ویرایش تصاویر اشاره کرد؛ اما استفاده از این قابلیت منجر به کرش کردن برنامه آلبوم می‌شود. قضیه وقتی آزاردهنده‌تر می‌شود که بدانید این مشکل با هر بار استفاده از پاک‌کن جادویی رخ مي‌دهد و گوگل نیز تاکنون به آن واکنش نشان نداده است.

تا به اینجای کار نیز، گوگل در مواجهه با این باگ‌ها، آپدیت‌های متعددی را منتشر کرده است؛ اما همچنان کاربران ابراز نارضایتی می‌کنند. در واقع برخی از این آپدیت‌ها نه تنها مشکل را حل نمی‌کنند، بلکه مشکل دیگری را نیز اضافه می‌کنند و گوگل مجبور شده انتشار برخی از آنها را متوقف کند.

حتی Marques Brownlee بلاگر معروف در توییتی در این رابطه گفت:از ماه اکتبر تجربه استفاده از پیکسل ۶ پرو بدتر شده است و من مجبور شدم به گلکسی اس ۲۱ اولترا برگردیم.از آنجایی که گوگل به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل اندروید شناخته می‌شود، انتظارات از پیکسل ۶ پرو بالا است و امیدواریم گوگل هرچه زودتر بتواند باگ های این گوشی را برطرف کند.
برچسب ها: گوشی گوگل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها