به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۲۰۲۷

زنی که برای تفریح مردان را می​کشت/عکس

گروه حوادث:​ زنی که تحت تاثیر شخصیت "اِما تورمن" در فیلم "بیل را بکش" مردان را می کشت محاکمه شد.
زنی که برای تفریح مردان را می​کشت/عکس
 این زن که جوانا دنهی نام دارد با همدستی دو مرد به نامهای گری استرچ و لسلی لیتن این جنایات را مرتکب می شد. حکم دادگاه درباره جوانا دنهی که به قتل سه مرد و تلاش برای کشتن دو مرد دیگر اعتراف کرده است، روز جمعه (۱۴ فوریه) اعلام می‌شود. بی بی سی گزارش داد روز چهارشنبه (دوازدهم فوریه - ۲۳ بهمن) دادگاه عالی سلطنتی کمبریج، گری استرچ، ۴۷ ساله را به اتهام مشارکت در دو فقره اقدام به قتل و سه مورد دفن غیرقانونی گناهکار شناخت. لسلی لیتن، ۳۷ ساله هم به اتهام سه مورد دفن غیرقانونی و ممانعت از کشف حقیقت توسط دادگاه، مقصر شناخته شده است. احکام این دو نفر هم احتمالا هفته آینده اعلام خواهد شد.

همزمان بسیاری از مردم بریتانیا که اخبار این پرونده را پیگیری می‌کنند، منتظر شنیدن حکم نهایی جوآنا دنهی، ۳۱ ساله، هستند که از او تحت عنوان "قاتل رنجیره‌ای سادیسمی" یاد می‌شود. دنهی بهار سال گذشته طی ۱۲ روز، سه مرد را در ناحیه پیتربرو با ضربات چاقو کشت و سپس با کمک گری استرچ به ناحیه هی‌یرفورد رفت و آنجا هم با ضربات چاقو دو مرد دیگر را به شدت مجروح کرد. ماریا دنهی خواهر جوآنا دنهی، در مصاحبه با بی‌بی‌سی، ضمن "هیولا" خواندن خواهرش گفته "او در کودکی درس خوان و اهل کتاب بود" اما در سنین نوجوانی خانواده را ترک کرد و با مشکلات فراوانی از جمله الکل، مواد مخدر و حتی آزار رساندن به خودش دست به گریبان بود. او همچنین ازشخصیت اما تورمن در فیلم بیل را بکش و بانی و کلاید خوشش می آمد.

جوآنا دنهی، چند روز بعد از آخرین حمله دستگیر شد و قرار است روز جمعه آینده (چهاردهم فوریه) حکم دادگاه درباره او اعلام شود.
مرجع : خبرآنلاين