به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۲۰۳۶۶

ویژگی جدید پیام رسان گوگل

ویژگی جدید پیام رسان گوگل
گروه فناوری: اپلیکیشن Google Messages اخیرا تغییراتی داشته و به نظر می‌رسد که همبرگر دوباره به منوی فهرست این پیام رسان بازگشته است. نسخه بتای این پیام رسان دارای تغییراتی بوده است. منوی همبرگر جایگزین منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه شده است و گزینه‌هایی مانند Messages، Starred، Archived و Spam & blocked که در حال حاضر در منوی سه نقطه وجود دارند، به منوی همبرگر منتقل خواهند شد.

شما متوجه این تغییرات خواهید شد، زیرا پس از اعمال تغییرات زمانی که اولین بار پس از بروزرسانی این برنامه را باز می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که یکپارچه‌سازی Google Photos را برای برنامه پیام‌ها فعال کنید. در این پیام اینطور مشاهده خواهید کرد: «ویدیو‌ها را همانطور که قرار است دیده شوند به اشتراک بگذارید.» این درخواست با «حفظ وضوح ویدیو هنگام ورود به سیستم و ارسال پیوند‌های Google Photos» ادامه می‌یابد و سپس لینکی در پایین صفحه امکان استفاده از برنامه پیام‌ها را بدون حساب Google فراهم می‌کند.
 
وقتی از اپلیکیشن Messages برای اشتراک‌گذاری ویدیو یا تصاویر طریق SMS/MMS استفاده می‌کنید، همیشه یک لینک Google Photos را ارسال خواهد کرد. با ارسال تصاویر و ویدئو‌ها از طریق لینک Google Photos، به گیرندگان چنین محتوایی از طریق Google Messages این امکان را می‌دهید که آن‌ها را با کیفیت بالاتری نسبت به زمانی که آن‌ها را از طریق MMS ارسال کرده اید مشاهده کنند.

این بروزرسانی در حال حاضر برای برخی از افرادی که عضو برنامه بتای این پیام رسان هستند، در دسترس است و همه اعضای بتا در حال حاضر آن را دریافت نمی‌کنند. مطمئناً گوگل پس از شنیدن بازخورد کاربران، توزیع این به‌روزرسانی را گسترش خواهد داد. در صورتی که از کیفیت ویدیو‌ها و تصاویری که از طریق Google Messages به اشتراک گذاشته اید رضایت ندارید، می‌توانید با استفاده از Google Photos محتوای با کیفیتی را ارسال کنید.
مرجع : فرارو
برچسب ها: پیام رسان گوگل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها