کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نکات خرید قهوه فوری که دوست‌داران قهوه باید بدانند

20 بهمن 1400 ساعت 8:54

گروه کسب و کار: قهوه فوری به دلیل روش تهیه‌ی ساده و بی‌دردسر، انتخاب اول بسیاری از قهوه‌نوشان است. اگر شما هم مثل بسیاری از مردم در خانه یا محل کار به قهوه‌ساز دسترسی ندارید و از هزینه‌ی زیاد هر روز خرید قهوه فرانسه از کافی‌شاپ خسته شده‌اید، قهوه‌های فوری می‌توانند به خوبی پاسخ‌گوی نیاز شما باشند.


شاید تعجب کنید که قهوه‌ی فوری برای اولین بار در قرن ۱۸ میلادی اختراع و پس از استفاده در جیره‌ی غذایی سربازان جنگ جهانی اول به محبوب شد. با رکود اقتصادی شدید ناشی از جنگ، شرکت نستله با هم‌کاری موسسه‌ی قهوه‌ی برزیل محصولی تولید کردند که در جنگ جهانی دوم به محبوبیت رسید. با ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا نکات خرید قهوه فوری را بررسی کنیم.
 
انواع مختلف قهوه فوری
احتمالا توجه کرده‌اید که افراد برای اشاره به قهوه فوری، از اسم «نسکافه» استفاده می‌کنند. نسکافه، نام تجاری قهوه‌های فوری برند نستله است. این برند در ایران به قدری معروف و محبوب است که معمولا همه‌ی افراد قهوه‌ فوری را با این نام می‌شناسند.
قهوه فوری به دو شیوه‌ی اصلی خشک‌کردن انجمادی و خشک‌کردن پاششی تولید می‌شود که به ترتیب با نام‌های گلد و کلاسیک شناخته شده هستند. این نام‌گذاری هم مربوط به گروه‌های محصولی نسکافه است که در ایران به قهوه‌های فوری برندهای دیگر هم نسبت داده می‌شود.
به طور کلی در تولید قهوه فوری گلد، از دانه‌های نژاد عربیکا و با کیفیت بالا استفاده می‌شود و در نتیجه، عطر و طعم بهتر و ملایم‌تری ایجاد می‌کند. از طرف دیگر، قهوه فوری کلاسیک معمولا با استفاده از قهوه‌ی روبوستا تهیه می‌شود که در نتیجه طعم شدید‌تر و کافئین بیش‌تری به همراه دارد.
قهوه فوری در مدل‌های قوطی، پاکت و ساشه بسته‌بندی می‌شود که بسته به نیاز می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.
 

 
فروشگاه اینترنتی خوش کالا جایی است که اهل قهوه‌ها می‌توانند انواع instant coffee یا همان قهوه فوری را پیدا کنند. این فروشگاه بهترین جایی است که می‌توانید در میان گزینه‌های بی‌شمار محصول موردنظرتان را پیدا کنید. قیمت و مشخصات انواع قهوه فوری از پودر نسکافه تا هات چاکلت و ... را ببینید و با مطالعه‌ی آن‌ها می‌توانید بهترین قهوه فوری را سفارش دهید خرید قهوه فوری، پودر نسکافه و هات چاکلت از فروشگاه اینترنتی خوش کالا
ما در فروشگاه اینترنتی قهوه خوش کالا سعی داریم با ارائه انواع قهوه با کیفیت و قیمت مناسب، تجربه‌ای خوب از خرید قهوه برای شما بوجود بیاوریم.
 
روش تهیه قهوه فوری
تهیه‌ی قهوه فوری به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. مقدار دل‌خواه از پودر قهوه را با آب یا شیر گرم ترکیب کنید و در صورت نیاز به آن شکر اضافه کنید.
تفاوت قهوه فرانسه و اسپرسو
برای افرادی که به دنبال قهوه پرکافئین هستند یکی از دو روش فرانسه یا اسپرسو توصیه می شود. این دو روش تهیه نوشیدنی قهوه تفاوت هایی دارند که در ادامه قصد داریم شما را با تفاوت قهوه اسپرسو و فرانسه آشنا سازیم.
در روش اسپرسو درجه آسیاب قهوه بسیار ریزتر از درجه آسیاب قهوه در روش فرانسه است.
اسپرسو، دستگاه مخصوص به خود را دارد که فقط با این قهوه ساز ها می توان آن را تهیه کرد. برای تهیه اسپرسو، علاوه بر داشتن دستگاه اسپرسو ساز به لوازم جانبی دیگری مانند لولر و تمپر قهوه، مت تمپر، پرتافیلتر، پیچر، ناک باکس، و… نیاز است.
قهوه فرانسه هم مانند قهوه ترک به یک نوع از روش دم آوری قهوه می گویند. قهوه سازی که با آن قهوه فرانسه را تهیه می کنند، فرانسه ساز یا فرنچ پرس می گویند.

خرید قهوه فرانسه و اسپرسو در بسته بندی و وزن های متفاوت در سایت فروشگاه خوش کالا با قیمت مناسب و کیفیت بالا و ارسال رایگان -
تفاوت قهوه فوری نسکافه و کافی میکس چیست
قهوه پودری ، خالص و فقط از پودر دانه قهوه تهیه می شود در واقع شیره تبخیر شده قهوه صاف و عصاره دانه قهوه است ، اما نسکافه از مخلوط قهوه فوری، شیرخشک، پودر شکر و برخی افزودنی های دیگر تهیه می شود و اما کافی میکس قهوه فوری به همراه شکر، خامه و چربی است که هر ۳ پس از حل شدن در آب جوش بسرعت آماده مصرف می شود.
اما قهوه های فوری و نسکافه و کافی میکس به طور کلی نسبت به قهوه معمولی کافئین کمتری دارند.
 
 
 
فروشگاه آنلاین قهوه خوش کالا
فروشگاه قهوه خوش کالا با گردآوری برندهای خوش‌نام و با کیفیت، با بیش از ۲۰۰۰ مدل قهوه‌های مختلف فوری، دمی و دریپ بگ، پاسخ‌گوی نیاز هر سلیقه‌ای است. به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.
 


کد مطلب: 320428

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/320428/نکات-خرید-قهوه-فوری-دوست-داران-باید-بدانند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir