به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۲۰۵۳۴
سردار کوثری: احتمال مذاکره مستقیم با آمریکا را می دهیم

آمریکایی ها مجبورند دنبال ما بدوند

آمریکایی ها مجبورند دنبال ما بدوند
گروه سیاسی:  نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم‌ها و تعهدات دیگر این کشور دانست.اسماعیل کوثری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای وین گفت: مذاکرات این دفعه با دفعات قبل بسیار متفاوت است به دلیل اینکه این دفعه دست ما بسیار پر است، چون آن‌ها توافقشان را بهم زدند پس باید این دفعه آن‌ها دنبال ما بدوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:، چون آن‌ها نمی‌خواهند امتیاز بدهند پس مذاکرات مقداری طولانی می‌شود. آن‌ها خلاف کردند و زیر توافق زدند و مجبورند که دنبال ما بدوند. ما هم کار خودمان را می‌کنیم.کوثری ادامه داد: هم در حال غنی سازی ۶۰درصد هستیم و هم اینکه در منطقه نفوذ مان را قطع نمی‌کنیم. جلو این‌ها ایستاده ایم و این‌ها باید بدانند به توافقی که انجام می‌دهند احترام بگذارند.
 
وی در پاسخ به این سوال که تحریم‌ها فشار‌های اقتصادی زیادی را به مردم وارد می‌کند آیا با توجه به این مسئله ایران ممکن است تحت شرایطی تن به مذاکره مستقیم با امریکا بدهد گفت: ما تحت فشار نیستیم. ۴۰ سال است که آن‌ها ما را تحریم کردند مگر نتوانستیم زندگی کنیم. در جنگ پیروز شدیم اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد. از آن طرف چنان بلایی سر داعش آوردیم که خود ترامپ گفت هزاران میلیارد دلار هزینه کردیم و به نتیجه نرسیدیم و الان آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.
 
کوثری تاکید کرد: تا زمانی که تحریم‌ها را لغو نکنند و تعهد ندهند که بازی جدیدی در نمی‌آورند قطعا ما سر میز مذاکره با آن‌ها [آمریکا]نمی‌نشینیم، اما اگر تعهد دادند و تحریم‌ها را برداشتند و لغو کردند راه‌ها که باز شد و اطمینان حاصل شد آن موقع هم می‌شود مذاکره کرد.وی در مورد مذاکره مستقیم ایران و آمریکا ادامه داد: از زمانی که تحریم‌ها لغو شود ما این کار را انجام می‌دهیم. احتمال مذاکره با آمریکا را نیز می‌دهیم چراکه آن‌ها دچار مشکل شده اند روند کار مشخص است و چیزی نیست که پنهان باشد و آن‌ها باید دنبال ما حالا حالا‌ها بدوند.
مرجع : عصر ایران

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۲۰:۵۹
اقا کوثری بله شما ۴۰ سال است زندگی میکنید با حقوق نجومی وخانه وماشین وامکانات وشغل برای اقازاده ها واینده تضمین شده وحقوق مادام العمر و.... اما ۸۰ درصد ملت ایران از کار گران وکولبران‌وکارمندان ومعلمان وپرستاران و۱۰ میلیون جوان بیکار تحصیل کرده وحاشیه نشینان زندگی نمیکنند شما سبکباران ساحل ها خیلی وقیح هستید مرفهین بی درد شمایید (382686)
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۰:۰۴
...........بخاطرش قرار بود دهان کسانی که حرف از مذاکره با آمریکا بزنند رو خورد کنید؟؟؟؟ (382688)
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۱۶
باشه بابا تو راست میگی، توافق بکن اصلا هرچه تو میگی همه دنیا دنبال تو و دوستات اند اصلا! (382697)
A
United States
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۴
این ... دیپلم ردی چه تحلیل بی محتوایی ارائه داده است. (382698)
A
United States
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۶
داخل کشور و اوضاع داخلی تعریفی نداره. تا اوضاع داخلی سروسامان نگریه به مانند شوروی سابق اضمحلال دور از اننظار نیست. (382699)
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۴:۰۱
خدا انشاالله از امثال شما با این توهمات نگذرد مملکت را امثال تو که کم هم نیستید به سوی نابودی کامل بردید معلوم نیست کجا سیر میکنید که اینجوری تو توهم وخود بزرگ بینی هستید آدمهای بیسوادی مثل شما بخاطر حضور در جنگ دست از سر این مملکت بر نمیدارید تا مملکت کامل نابود بشه یکیتون میگه ما به بزرگترین صادر کننده اسلحه تبدیل خواهیم شد یکیتون میگه غرب مجبور با ما که قدرت بزرگ جهانی هستیم به توافق برسه فقط باید بخدا پناه ببریم (382705)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۶:۴۶
واقعا چرا این حرف های نامربوط و نامعقول می زنید ، آیا تو ایران زندگی نمی کنید؟!! (382710)
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۸:۲۸
این کلیدواژه مقامات ایرانی است: «ما تحت فشار نیستیم». البته که آن ها تحت فشار نیستند، کارگری که پول ودیعه خانه ندارد، جوانی که امیدی به آینده ندارد، پدر و مادری که شرمنده فرزندانشان هستند، آن هایی که توان خرید گوشت کیلویی 200000 تومان را ندارند ... تحت فشار هستند. این که این آقا به این راحتی می گوید ما تحت فشار نیستیم، معنایش این است که ایشان ما رعیت جماعت را داخل آدم حساب نمی کنند و مشکلات زندگی مان برای ایشان اهمیتی داشته باشد. (382716)
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۰۹:۲۰
بالاخره روزی می آید که بساط عوامفریبی رو باید جمع کنید و اگر تونستید یه سوراخ موشی هم پیدا کنید!!! فعلا با این توهمات خوش باشید! (383158)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها