به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۲۰۵۶۷

رکورد فوق‌العاده حسن یزدانی ادامه دارد؟

گروه ورزشی: طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی در جام یاشاردوغو کشتی می‌گیرد.
رکورد فوق‌العاده حسن یزدانی ادامه دارد؟
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو به عنوان مرحله اول رنکینگ (مسابقات بین‌المللی) اتحادیه جهانی کشتی برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ روزهای ۶ تا ۸ اسفندماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی در این خصوص نوشت: نخستین رویداد از چهار رویداد سری رنکینگ سال ۲۰۲۲ خواهد بود که در آن کشتی‌گیران به دنبال جمع‌آوری امتیازات اولیه برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۱) هستند.
حسن یزدانی، جردن باروز (آمریکا)، زائوربک سیداکوف (روسیه)، ویکتور چوبانو (مولداوی)، رضا کایالپ و طاها آکگل از ترکیه از قهرمانان المپیک و جهان و چهره‌های سرشناس حاضر در جام یاشار دوغو هستند.
این در حالی است که فدراسیون ایران ترکیبی متفاوت را اعلام کرده اما نکته جالب این است که در صورت حضور یزدانی در این تورنمنت، او می‌تواند رکورد بسیار خوبش در مدال‌آوری را ارتقا دهد و یک مدال دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.
یزدانی از رده نوجوانی‌ تا کنون، در رده‌های مختلف و در مسابقات قاره‌ای، جهانی و المپیک، ۱۳مدال طلا، ۳نقره و ۲برنز کسب کرده و به هر مسابقه‌ای اعزام شده،‌ دست پر برگشته.
یزدانی سابقه شرکت در تورنمنت‌هایی مانند جایزه بزرگ پاریس را هم دارد که پیش از المپیک ۲۰۱۶ در آن مسابقات نقره گرفت.
او در صورت حضور در جام یاشاردوغو، می‌تواند یک مدال مهم را از این تورنمنت هم کسب کند و آماده شود تا در سال آینده، در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی، دو طلای دیگر را بگیرد و رکورد خود را دست‌نیافتنی‌تر کند.
برچسب ها: حسن يزداني
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها