به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۲۰۶۲۲

درخشش باورنکردنی در لیگ برتر؛ بازگشت کوتینیو!

گروه ورزشی: یلیپه کوتینیو، ستاره سابق بارسلونا، با انتقال به لیگ برتر در حال بازگشت به روزهای اوج است.
درخشش باورنکردنی در لیگ برتر؛ بازگشت کوتینیو!
کوتینیو روزهای سختی را پس از جدایی از لیورپول و انتقال به بارسلونا سپری کرده بود.
این بازیکن برزیلی در ژانویه 2018 از لیورپول جدا شد و در مصاحبه‌ای گفت که این تیم را به مقصد بارسا ترک کرده تا جام‌های قهرمانی بیشتری را به دست آورد.
اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و روزهای تلخی در نوکمپ در انتظار او بود. جدای از شرایط نه چندان خوب بارسا در سال‌های اخیر، کوتینیو نیز با افتی فاحش و باورنکردنی روبرو شد.
او به هیچ وجه بازیکنی نبود که زمانی به عنوان بهترین بازیکن حاضر در لیگ برتر از او یاد می‌شد و به نیمکت‌نشینی محض در بارسا تبدیل شد.
 


همین موضوع باعث شد که مدیران بارسا نیز او را به صورت قرضی به بایرن مونیخ بفرستند و او فصل 20-2019 را نیز در این تیم سپری کرد اما این باشگاه آلمانی نیز چندان از عملکرد او راضی نبود و تصمیمی برای دائمی کردن قراردادش یا حتی تمدید قرارداد قرضی نداشت و کوتینیو بار دیگر به نوکمپ بازگشت.
اما انتقال به استون ویلا و بازگشت به لیگ برتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال باعث شده که او بار دیگر در آستانه بازگشت به دوران اوج قرار بگیرد.
کوتینیو تا به حال سه بازی در ترکیب استون ویلا انجام داده و در همین فرصت کوتاه موفق شد آمار خیره‌کننده دو گل و دو پاس گل را به ثبت برساند. اتفاقی که در چند فصل اخیر برای او دور از دسترس به حساب می‌آمد.
به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد دارد روزهای درخشان خود در لیگ برتر را باز هم تکرار کند و این بار نوبت به استون ویلا رسیده که شاهد درخشش او باشد.
برچسب ها: فیلیپ کوتینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها