به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۳۲۰۷۷۷

ایرلاین‌ها بلیت هواپیما را ۳۰۰هزار تومان گران کردند!

ایرلاین‌ها بلیت هواپیما را ۳۰۰هزار تومان گران کردند!
گروه اقتصادی: عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما و قطار را برای نوروز ۱۴۰۱ نمی‌دهیم، خواستار نظارت وزارت راه و شهرسازی بر عملکرد ایرلاین‌های داخلی شد.
 اسماعیل حسین‌زهی اظهار کرد: قرار بود پس از حذف محدویت مسافر در پروازها، قیمت بلیت هواپیما نیز به نرخ سابق خود بازگردد، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت را نیز افزایش دادند.  طی هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته که به هیچ عنوان پذیرفته نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید با جدیت به قیمت بلیط هواپیما ورود کرده و اجازه افزایش قیمت غیرقانونی به ایرلاین ها را ندهد.
حسین‌زهی تاکید کرد: علی رغم وعده وزیر راه مبنی بر ساماندهی نرخ بلیط هواپیما ظرف مدت یک ماه، شاهد نابسامانی در این حوزه و افزایش قیمت بلیط ها هستیم. لذا اعضای کمیسیون عمران در اولین فرصت، جلسه ای با این موضوع برگزار خواهد کرد. این نماینده مجلس بیان کرد: انتظار داریم دستگاه های نظارتی و مجموعه وزارت راه نیز به موضوع قیمت بلیط هواپیما ورود کرده و با تخلفات برخورد کنند. این افزایش قیمت نه تنها در خطوط هوایی بلکه ریلی و جاده ای نیز مشاهده می‌شود. از این رو با توجه به اینکه در آستانه سال نو و ایام نوروز قرار داریم نباید شاهد افزایش قیمت مجدد باشیم. اجازه نمی دهیم قیمت بلیط هواپیما و قطار در ایام نوروز 1401 افزایش پیدا کند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها