به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۲۰۸۳۵

ستاره هالیوودی دوباره عاشق شد

ستاره هالیوودی دوباره عاشق شد
گروه فرهنگی:برد پیت در حال "قرار" گذاشتن با یک خواننده است و اکنون بسیاری از طرفداران این ستاره هالیوودی می‌پرسند، آیا برد پیت ستاره هالیوودی شده و قصد ازدواج دارد؟ این بازیگر  ۵۸ ساله با لیکه لی قرار می‌گذارد، اما برخی نزدیکان این دو نفر، ادعای این ارتباط را رد کردند.
 
واقعیت این است که برد پیت و این خواننده ۳۵ ساله در نزدیکی یکدیگر زندگی می‌کنند و حتی برخی از منابع آگاه مدعی ارتباط عاشقانه بین آنان شده اند، اما نمی‌توان این حقیقت را نیز انکار کرد که تعداد زیادی از زنان وجود دارند که برد پیت با آنان معاشرت دارد و لیکه لی و آلیا شوکت نیز  بخشی از این گروه هستند.

بازیگر "روزی روزگاری در هالیوود"  که شش فرزند از همسر سابقش آنجلینا جولی دارد، قبلا نیز با مدل آلمانی نیکول پوتورالسکی در ارتباط بود و دوستی با او را نیز حفظ کرده است.آلیا شوکت بازیگر «ریکاردوس بودن» نیز به شکلی عاشقانه با او مرتبط بوده است و او اخیراً شایعات «عجیب» درباره دوستی خود با برد پیت را اینگونه توصیف کرد: "برد، بسیار گرم آمد و به همان سرعتی که وارد زندگی من شد، رفت. این اتفاق در طول کرونا رخ داد، و من و برد مدام در قرنطینه با هم تنها بودیم و این، خیلی عجیب بود. حالا مثل یک رویای عجیب است و من از خودم میپرسم آیا این اتفاق واقعا افتاد؟ "
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها