به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۲۱۱۰۷

آمار عجیب شهباززاده؛ فقط 4 گل مقابل یک تیم !

گروه ورزشی: سجاد شهباززاده روز گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای در مصاف با نفت مسجد سلیمان داشت و ستاره تیمش بود.
آمار عجیب شهباززاده؛ فقط 4 گل مقابل یک تیم !
بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از شوت تماشایی دقایق ابتدایی مسابقه که با واکنش دیدنی رشید مظاهری به کرنر رفت، امیدوارنه بازی را در نقش جهان آغاز کرده بودند؛ اما چند ثانیه بعد نفوذ سجاد شهباززاده از سمت راست خط دفاعی تیم میهمان و ارسال او به محوطه جریمه پس از برخورد به پای مسلم مجدمی کمانه کرد و به سمت چارچوب رفت تا علی محسن‌زاده که از دروازه خروج کرده بود، نتواند مانع از باز شدن دروازه‎‌اش بشود و گل اول خیلی زود به نام شماره 9 تیم میزبان ثبت شد.
شهباززاده فصل گذشته با به ثمر رساندن 20 گل توانست عنوان آقای گلی رقابت‌ها لیگ برتر را از آن خود کند و اگر در لیگ بیست و یکم هم عمکلردش در سایر مسابقات نظیر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان بود، بی‌شک می‌توانست این عنوان را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند؛ اما مهاجم سپاهان در این فصل تنها در مقابل یک تیم توانسته گلزنی کند و به نظر می‌رسد نفت مسجد سلیمان حریف دلخواه این بازیکن برای گلزنی است.
 

 
شهباززاده فصل گذشته نیز در جریان دیدار رفت برابر نفت مسجد سلیمان و شکست 3 بر 1 مقابل این تیم زننده تک گل سپاهان بود. دیدار برگشت دو تیم نیز در اصفهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
او روز گذشته پس از ثبت گل اول مسابقه، با حرکتی که کاملا مشابه گل اول بود، زمینه‌ساز گل مغانلو شد و وقتی پس از تعویض  شهریار به پست تخصصی‌اش در راس خط آتش سپاهان رفت، توانست گل سوم را هم روی ارسال بی‌نقص امید نورافکن با ضربه سر ثبت کند، تا با به ثمر رساندن دو گل و ساختن یک گل، نقش مهمی در جریان پیروزی 4 بر 1 تیمش مقابل شاگردان محمود فگری داشته باشد.
نکته جالب توجه اینکه شهباززاده در بازی رفت نیز ستاره تیمش در اهواز بود و توانست دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کند؛ دو گلی که انتظار می‌رفت تا هفته هفدهم افزایش قابل توجهی داشته باشد، اما در هفته‌هایی که سپاهان امتیازات زیادی را به خصوص مقابل مدعیان قهمرمانی را از دست داد، مغانلو و شهباززاده هم آماده نبودند تا حالا پس از گلزنی هر دو بازیکن در مقابل نفت مسجد سلیمان تعداد گل‌های سجاد به عدد 4 برسد و شهریار مغانلو هم 5 گله شود. 
 

 
سپاهانی‌ها شروعی طوفانی پس از تعطیلات زمستانی داشتند و به نظر می‌رسد با اضافه شدن رشید مظاهری و میلاد جهانی و عملکرد امیدوارکننده‌ای که بخش هجومی این تیم ارائه کرد، روزهای خوش شاگردان نویدکیا ادامه خواهد داشت.  
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها