به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۳۲۱۲۱۰
ساکت الهامی:

تنها تفاوت پرسپولیس و نساجی در بی عرضگی من بود

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پرسپولیس تیمی با سرمربی شجاع و کاربلد بودند. یک تیم هم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من که نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم.
تنها تفاوت پرسپولیس و نساجی در بی عرضگی من بود
ساکت الهامی پس از شکست سه بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تفاوت دو تیم در یک چیز بود. آنها تیمی با سرمربی شجاع و کاربلد بودند. یک تیم هم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من که نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم. من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم و فرق دو تیم همین بود.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: بی‌جهت نیست که پرسپولیس ۵ دوره قهرمان لیگ شده است. آنها ۴ روز پیش در سوپرجام باختند، اما امروز فوتبالی فراتر از آن بازی انجام دادند و خیلی خوب برگشتند. مقصر اصلی این باخت فقط من بودم. نداشتن شجاعت و عدم ریکاوری خوب منجر به شکست تیمم در این بازی شد، تیمی که در ۵ دقیقه اول دو گل دریافت می‌کند قطعاً مربی‌اش یک مربی بی‌عرضه است.
الهامی یادآور شد: بازیکنان به بازی برگشتند و تلاش کردند و فرصت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم برگردیم. ۱۰ نفره هم فرصت‌هایی داشتیم، اما به هدف نرسیدیم. باید شهامت این را داشته باشیم که به مردم جواب بدهیم و با صداقت گفتار با پذیرفتن اشتباهات در ادامه راه بتوانیم موفق باشیم.
سرمربی نساجی در ادامه صحبت‌هایش به انتقاد از یک مجری پرداخت و گفت: آقایی که مجری هستی شما وام‌دار و مجری تمام مردم ایران هستی نه فقط چند تیم خاص. شما می‌گویی این تیم اینقدر سود کرده و آن تیم آنقدر. پشت تریبون بیت المال نشسته ای پس حق مردم مازندران را هم در نظر بگیر. نمی‌خواهم شکست را گردن یک برنامه بیندازم و اگر پیروز هم می‌شدیم همین صحبت‌ها را می‌کردم. همان اول گفتم مقصر فقط من هستم و دست تک تک بازیکنان نساجی را می‌بوسم.
سرمربی نساجی درباره عملکرد داور مسابقه با پرسپولیس تصریح کرد: فکر کنم گل دومی که زدیم آفساید نبود ولی این چیزی از ارزش‌های آقای مهدویکم نمی‌کند. شاید این اشتباهات می‌توانست به نفع ما رقم بخورد ولی به نفع حریف رخ داد. ایوب کریمیان هم که اخراج شد کارت زرد اولش درست نبود. از داور ایراد نمی‌گیرم و ما هم سود برده‌ایم ولی هیچ‌وقت اینطور نبوده که ذهنیت‌ها را به سمت تیم‌ها عوض کنیم. اگر یک جمله را بگوییم شاید به ۴-۳ تیم بربخورد ولی تیم‌هایی هستند که این آقایان مجری آنها را دوست دارند و مسیر را به سمتی می‌برند که دلشان می‌خواهد.
الهامی دوباره از پرسپولیس صحبت کرد و گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بپذیریم که شکست خوردیم. اگر نپذیریم در ادامه راه دچار مشکل می‌شویم. باید ضعف‌ها را برطرف کنیم. اگر صحبتی درباره برنامه‌ای کردم برای این بود که می‌دانستم این اتفاقات رخ خواهد داد. مشکل بازی فقط ساکت الهامی بود.
برچسب ها: ساکت الهامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها