به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۲۱۳۲۸
بیننده ثابت تماشای مسابقات NFL؛

مارادونا دوشنبه شب میخکوب تلویزیون بود!

گروه ورزشی: مارادونا علاقه زیادی به تماشای مسابقات NFL داشته و بیننده ثابت این ورزش بوده است.
مارادونا دوشنبه شب میخکوب تلویزیون بود!
 مانند میلیون ها نفر دیگر در سراسر جهان، دیگو آرماندو مارادونا نیز هر دوشنبه شب یک برنامه ثابت داشت؛ او تلویزیون را روشن می کرد تا از تماشای مسابقات NFL لذت ببرد. این برنامه ثابت زندگی مارادونا بود و این فوق ستاره محبوب علاقه زیادی به رشته فوتبال آمریکایی داشته و تمام مسابقات این ورزش را به جدیت دنبال می کرد. 
 


ال دیگو در مصاحبه ای با روزنامه آرژانتینی اوله در پیش از آغاز جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی گفت: "من مسابقات NFL را خیلی دوست دارم و حرکات بازیکنان در زمین برایم جذاب است و حتی می توانم برخی از آنها را خودم هم انجام دهم. خیلی علاقه دارم یک بازی این لیگ را از نزدیک ببینم و من هرگز دوشنبه شب تماشای این مسابقات را از دست نمی دهم. من به سبک بازی فاوره علاقه دارم و البته او نیویورک را ترک کرد، اما من می خواهم مانند پیتون منینگ باشم."
با این حال فوق ستاره آرژانتینی هرگز نتوانست به رویای خود که تماشای زنده یک مسابقه NFL از نزدیک بود، جامه عمل بپوشاند. پس از مثبت شدن تست اعتیاد مارادونا در جام جهانی 1994 ایالات متحده، این کشور به طور سیستماتیک درخواست ویزا ورود او را رد می کرد و به همین علت هرگز امکان حضور مارادونا در این کشور و تماشای این مسابقات وجود نداشت.
برچسب ها: دیگو مارادونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها