به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۲۲۰۲۴

زلاتان: دوست دارم در آینده بازیگر شوم

گروه ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، درباره علاقه‌اش به بازیگری پس از پایان دوران فوتبال صحبت کرده است.
زلاتان: دوست دارم در آینده بازیگر شوم
قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما گفته می‌شود که این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله را به او ارائه کرده تا باز هم به ماجراجویی‌اش در دنیای فوتبال ادامه دهد. 
او یکی از بازیکنان مهم در ترکیب تیم استفانو پیولی بوده و به عنوان رهبری باتجربه در رختکن روسونری مورد احترام است. 
زلاتان در گفتگو با رادیو 105 درباره شرایط فیزیکی فعلی‌اش اظهار داشت:« آیا به زودی به میادین برمی‌گردم؟ مطمئنا همینطور است. من به هرکاری که انجام می‌دهم اعتماد دارم. نمی‌دانم تا کجا پیش می‌روم اما همیشه سعی کردم در صدر باشم. چرا وقتی می‌توانید قوی‌تر باشید باید عادی بمانید؟»
 


این بازیکن 40 ساله سوئدی درباره تصمیمش برای آینده گفت:« اجازه دهید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. من درباره مسائل خاصی کنجکاو و علاقمند هستم، مانند تبدیل شدن به یک بازیگر... چیزی که آدرنالین من را بالا ببرد. اما هیچ چیز مثل فوتبال نیست. پروژه‌های زیادی دارم اما در حال حاضر تمرکزم روی فوتبالیست بودن است.»
او درباره احتمال فتح اسکودتو به همراه میلان در پایان فصل جاری اضافه کرد:« اگر با این تیم قهرمان لیگ ایتالیا شوم، لذت و خوشحالی بیشتری نسبت به ده سال قبل را تجربه خواهم کرد.»
زلاتان در آخر در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند گفت:« این زلاتان است که تصمیم می‌گیرد چه زمانی متوقف شود. افراد بسیاری گفتند که کار من تمام شده اما آنها فقط انگیزه بیشتری به من می‌دهند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها