به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۲۲۱۲۲
زلاتان:

مدیون گالیانی هستم، او از بارسلونا نجاتم داد!

گروه ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ در مورد نفش مدیر اجرایی سابق میلان در جدایی وی از بارسا صحبت کرد.
مدیون گالیانی هستم، او از بارسلونا نجاتم داد!
زلاتان ابراهیموویچ در تابستان ۲۰۰۹ به بارسلونا پیوست تا یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان لقب گیرد.
 

 
او در این تیم ۲۹ بازی انجام داد و ۱۶ گل به ثمر رساند تا یکی از ضعیف‌ترین عملکرد ورزشی خود را تجربه کند. ابراهیموویچ در این سال موفق شد به همراه آبی اناری‌ها به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان برسد. او بعد از مدتی به دلیل ناسازگاری با گواردیولا سرمربی کاتالان‌ها ابتدا به صورت قرضی و سپس قطعی به میلان پیوست. زلاتان تک فصل حضور در بارسلونا را خوب آغاز کرد ولی با ناکامی به پایان رساند. او مقصر اصلی این ناکامی را پپ گواردیولا می‌داند.
 

 
زلاتان در مصاحبه جدید خود بار دیگر به روزهای حضورش در بارسا اشاره کرد و گفت:« مدیون آدریانو گالیانی(مدیر اجرایی سابق میلان) هستم. در بارسلونا خوشحال نبودم و آدرنالین لازم در من وجود نداشت. در چنین شرایطی آدریانو گالیانی به من زنگ زد و گفت به ایتالیا برگرد و این بار برای میلان بازی کن. او حتی به خانه ام آمد و گفت نمی روم تا زمانی که پاسخ مثبت تو را بگیرم. او انسانی بامعرفت بود و توانستم در میلان بار دیگر از فوتبال لذت ببرم.»
 

 
زلاتان ادمه داد:« وقتی از میلان جدا شدم، هشت ماه با گالیانی صحبت نکردم و از دستش عصبانی بودم. به او گفته بودم کل تیم را بفروش ولی بگذار من در میلان بمانم ولی یک روز اعتراف کرد که به دلایل مشکلات مالی چاره ای جز فروش من نیست و به همین دلیل راهی پی اس جی شدم. آنجا هم خوشحال نبودم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها