به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۲۲۱۷۶

هانیه توسلی و پگاه آهنگرانی در سینمایی «ملخ»

هانیه توسلی و پگاه آهنگرانی در سینمایی «ملخ»
گروه فرهنگی: فیلم سینمایی که در جشنواره جنوب از جنوب غربی (SXSW)، روی پرده خواهد رفت، بازگو کننده درماندگی نویسنده‌ای (هانیه توسلی) است که می‌خواهد با همکاری دوستش (پگاه آهنگرانی)، فیلمنامه‌ای نوشته خود را جلوی دوربین ببرد.بیست و نهمین جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) از ۱۱ تا ۲۰ مارس (۲۰ تا ۲۹ اسفند) در آستین تگزاس برگزار خواهد شد و فیلم «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی، تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، در بخش گلوبال این رویداد سینمایی نمایش خواهد داشت.

جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW)، پایگاهی برای نمایش فیلم‌های مستقل کم‌هزینه است.فیلم «ملخ»، دومین ساخته بلند فائزه عزیزخانی، دختری نویسنده را در مرکز فیلم قرار داده است که در شرف از دست دادن اتاق و درآمدی از آن خود است، همان چیزهایی که یک نویسنده برای نوشتن به آن نیاز دارد.

فیلم، داستان یک روز از زندگی هانیه (هانیه توسلی) است؛ نویسنده‌ای شکست خورده و عاشق سینما که فیلمنامه‌ای الهام پذیرفته از زندگی خود را برای کارگردانی در اختیار دوست نزدیکش، پگاه (پگاه آهنگرانی)، قرار داده و در جریان تمرین و روخوانی از قضاوت همگان درباره شخصیت اصلی فیلمنامه، درمانده شده است.هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، شیرین آقارضاکاشی، رامین صدیقی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، نوید سجادی‌حسینی، درنا مدنی، داریوش حکمت، مهدی فتاحی و علی مصفا، بازیگران «ملخ» هستند.به مناسبت انتشار خبر ساخت «ملخ»، عکس‌هایی از این فیلم هم رونمایی شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها