به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۳۲۲۳۶۵

فداکاری‌بزرگ؛ رویس بی‌خیال رکورد تاریخی‌شد

گروه ورزشی: مارکو رویس طی هفته‌های گذشته فرم فوق العاده‌ای از خود نشان داده و نمایش‌های درخشانی در ترکیب دورتموند داشته است.
فداکاری‌بزرگ؛ رویس بی‌خیال رکورد تاریخی‌شد
دورتموند امسال نیز مانند اکثر فصول گذشته روند پر نوسانی را تجربه کرده و نتوانسته آنطور که باید و شاید انتظارات هواداران خود را برآورده کند. زنبور ها هفته گذشته شکست عجیبی را مقابل رنجرز در لیگ اروپا تجربه کردند.
باخت سنگین به رنجرز در لیگ اروپا حتی باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری مارکو روزه از هدایت زنبورها به گوش برسد اما بعد از برگزاری جلسه‌ای بین این مربی و سران دورتموند، او به کار خود در این تیم ادامه داد.
دورتموند امروز در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا میزبان مونشن گلادباخ بود و نهایتاً با ارائه یک نمایش خیره کننده و فوق العاده موفق شد حریف خود را با 6 گل شکست دهد تا به‌نوعی باخت سنگین هفته گذشته را به فراموشی سپرده باشد.
گزاف نیست اگر بگوییم که ستاره اول دورتموند طی هفته‌های اخیر کسی نبود به جز مارکو رویس. این ستاره آلمانی در غیاب ارلینگ هالند عملکرد فوق العاده‌ای از خود ارائه داده و تا حدودی بار خط حمله این تیم را به دوش کشیده است.
مارکو رویس در دیدار امشب برابر مونشن گلادباخ نیز عملکرد خیره کننده دیگری از خود ارائه داد و آمار دو گل و سه پاس گل را به ثبت رساند. نکته قابل توجه درباره ستاره آلمانی این که دبل هت‌تریک او در این بازی سوخت! کاپیتان رویس در حالی پنالتی دقیقه 90 تیمش را به امره جان سپرد که در صورت گلزنی موفق به ثبت رکوردی تاریخی برای دورتموند با ثبت 3 گل و 3 پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی 3 گل تیمش در یک بازی بوندس‌لیگایی می‌شد. رویس با بازی امروز به رکورد 9 گل و 7 پاس گل تا اینجای رقابت‌های بوندس‌لیگا رسید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها