به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۲۲۴۷۳

انصاری‌فرد: باید گذشته را کنار بگذاریم

انصاری‌فرد: باید گذشته را کنار بگذاریم
گروه ورزشی:کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی که موفق شد شب گذشته برای آ. ا. ک آتن گلزنی کند، می‌گوید که آن‌ها اکنون باید روی آینده تمرکز کنند.شب گذشته و در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ یونان، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد جیانینا عبور کند. کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی در دقیقه 88 موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
 
انصاری فرد بلافاصله پس از پایان بازی در گفتگو با COSMOTE TV تاکید کرد که بازی شب گذشته برابر جیانینا چیزی بیش از یک درس برای آ.ا.ک بود و آنها باید گذشته را کنار بگذارند و روی آینده تمرکز کنند.انصاری فرد در این گفتگو درباره بازی و برتری تیمش گفت: می خواهم به تمام تیم تبریک بگویم، ما سخت تلاش کردیم، می خواستیم این بازی را ببریم، زیرا روزهای سختی داشتیم.

او ادامه داد: خوشبختانه این بازی را بردیم و از این بابت خوشحالیم. آنچه لازم است فراموش کردن اتفاقات گذشته است و باید آن را کنار بگذاریم و روی آینده تمرکز کنیم.کاپیتان تیم ملی ایران در مورد ریتمی که آ.ا.ک بعد از گل حفظ کرد و به دنبال گل دوم بود نیز توضیح داد: این بازی با بازی های دیگر متفاوت بود. این چیزی بیش از یک درس بود که در مسابقات قبلی گرفتیم. بنابراین ما پیشرفت داشتیم. بازی در حضور هواداران متفاوت است. آنها به ما انگیزه بیشتری دادند و این ذهنیت ما بهبود یافت.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: کریم انصاری فرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها