به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۲۲۵۳۸

النازشاکردوست بهترین بازیگر فستیوال مراکش شد

النازشاکردوست بهترین بازیگر فستیوال مراکش شد
گروه فرهنگی: بازیگر فیلم سینمایی «تی تی» از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مراکش برای این فیلم خبر داده است.
الناز شاکردوست با انتشار عکسی در اینستاگرام خود آورده است:
"تقدیر ویژه و جایزه بهترین بازیگر زن برای "تی تی"
الناز شاکردوست بهترین بازیگر فستیوال سینمای مؤلف شد.الناز شاکردوست برای ایفای نقش در فیلم سینمایی "تی تی" برنده جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال بین‌المللی سینمای مؤلف مراکش (رباط) شد.

در اختتامیه فستیوال که به دلیل شیوع دوباره کرونا، بدون حضور مهمانان خارجی برگزار شد، داوران بخش رقابتی بین‌الملل، جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را به الناز شاکردوست به دلیل ایفای پر احساس و ماهرانه نقش یک زن معمولی در فیلم "تی تی" اهدا کردند.فیلم سینمایی "تی تی" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در بخش رقابتی بیست‌وپنجمین فستیوال بین‌المللی سینمای مؤلف رباط از تاریخ دوازدهم تا هجدهم فوریه در رباط مراکش همراه با فیلم‌هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، کانادا، ترکیه، سوئیس، مصر، قزاقستان و سوریه به نمایش در آمد.داستان فیلم "تی تی" به نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری درباره روابط عاطفی دختری باردار، یک خواننده محلی و استاد فیزیکی است که روی نظریه پایان جهان کار می‌کند."
برچسب ها: الناز شاکردوست
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها