به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۲۲۵۴۵

پیام احساسی قلعه‌نویی برای شاگردانش

پیام احساسی قلعه‌نویی برای شاگردانش
گروه ورزشی:سرمربی تیم گل‌گهر پیام جالبی را خطاب به بازیکنانش در استوری اینستاگرام خود قرار دارد. تیم گل‌گهر سیرجان تا اینجای رقابت های لیگ برتر 28 امتیازی است و این امتیاز بدون 7 امتیازی به دست آمده که توسط کمیته انضباطی و استیناف از شاگردان قلعه‌نویی کسر شد. نکته اما اینجا است که با همین شرایط هم گل‌گهر نسبت به فصل پیش اوضاع بهتری دارد.
 
در این رابطه امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر بعد از برد تیمش مقابل نساجی مازندران استوری احساسی ای را خطاب به بازیکنان خود منتشر کرد.سرمربی گل‌گهر با انتشار تصویری از حلقه اتحاد بازیکنانش نوشت: «فصل پیش، همین هفته هجدهم، گل‌گهر 23 امتیاز داشت و اکنون در این فصل 28 امتیاز دارد؛ تازه بدون آن 7 امتیازی که برای آن جنگیدند ولی رفت داخل جیب بی‌عدالتی.»

او در ادامه آورده است:‌«به خودتان ایمان داشته باشیدو مطمئن باشید رقبای‌تان هم آخر فصل شما را ستایش خواهند کرد. پسرانم؛ همین فرمان تا آخر فصل با فداکاری و تلاش بیشتر.»گفتنی است؛ گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه میربان پرسپولیس تهران است.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: امیر قلعه‌نویی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها