به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۲۲۵۶۶

رسانه اجتماعی دونالد ترامپ آغاز به کار کرد؛ تجربه‌ای جذاب و فارغ از سانسور

گروه بین‌الملل: تروت (حقیقت) سوشال، پلتفرم رسانه اجتماعی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، در دسترس قرار گرفت و برای دانلود در فروشگاه‌ اینترنتی اپلیکیشن‌های اپل گذاشته شد. 
رسانه اجتماعی دونالد ترامپ آغاز به کار کرد؛ تجربه‌ای جذاب و فارغ از سانسور
پس از سانسور رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده از پلتفرم‌ رسانه‌های اجتماعی  وابسته به دموکرات‌ها از جمله توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب در ژانویه ۲۰۲۱، او ابتکار عمل را به دست گرفت و اکتبر گذشته اعلام کرد که قرار است پلتفرم خود را راه‌اندازی کند.  این اپلیکیشن که قرار بود هم‌زمان با روز ریاست‌جمهوری در ۲۱ فوریه در دسترس قرار گیرد، روز جمعه، پیش از زمان موعود برای راه‌اندازی، به روی صدها آزمایش‌کننده باز شد. دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، یک اسکرین‌شات (عکسی از صفحه نمایشگر) از سایت به اشتراک گذاشت که پدرش را که در حال تبلیغ برای انتشار پیش‌بینی ‌شده آن نشان می‌داد: «آماده باشید! رئیس‌جمهوری محبوبتان به‌زودی شما را خواهد دید.»
کاربران در توییتر از تجربه‌هایشان با این اپلیکیشن نوشتند و خیلی‌ها گفتند که به دلیل «حجم بالای تقاضا»، در فهرست طولانی انتظار برای ثبت نام قرار گرفته‌اند. طبق گزارش‌ها، اپل نیز آگهی‌ها و تبلیغاتی را به کاربران ارسال می‌کند مبنی بر اینکه اپلیکیشن مذکور برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. برخی از کاربران نیز شکایت داشتند که بعد از نصب این اپلیکیشن نتوانسته‌اند حساب کاربری خود را ثبت کنند. تروت سوشال در حال حاضر از اپ‌استور اپل قابل دانلود است؛ اما تلاش برای ثبت حساب کاربری پیام خطا می‌دهد.
گروه فناوری و رسانه ترامپ (TMTG)، مسئول فناوری و رسانه جدید رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که پشتیبان راه‌اندازی این اپلیکیشن است، قول داده است که «تجربه‌ای جذاب و فارغ از سانسور» را در این پلتفرم ارائه دهد. حال باید دید که آیا هدف آزادی بیان این اپلیکیشن می‌تواند با سیاست‌گذاری‌ فروشگاه‌‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های گوگل و اپل همخوانی داشته باشد یا نه.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۳:۵۴
این مردک ترامپ مامور ودست نشانده پوتین است وماموریت داره امریکا را به آشوب بکشاند وبیشتر هزینه رسانه تروث را روسیه پرداخت میکنه (383536)
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۲۰:۰۸
این مردیکه ترامپک آدمک پوتین است ومیخواد آمریکا رو به هم بریزه مثل آدمک های داخلی خودمان که جاسوس اونوری ها هستند ومیخواهند ایران را به هم بریزن (383541)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها