به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۲۲۷۲۰

لازم است سختی‌ها را تحمل کنیم

لازم است سختی‌ها را تحمل کنیم
گروه سیاسی:نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: رونق تولید در شرایط حال اساسی‌ترین نیاز کشور در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان و زمینه‌ساز مناسب و اصلی برای خنثی‌سازی تحریم‌هاست.
آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به اینکه مسئولان برای رفع موانع کسب و کار در حال برنامه‌ریزی هستند افزود: امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر با خنثی‌سازی تحریم‌ها و رفع مشکلات، زمینه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند.وی با اشاره به لزوم تحمل سختی‌ها در شرایط دشوار اقتصادی ادامه داد: با استقامت و همکاری همگان در مسیر تولید، به زودی به شرایط مطلوب اقتصادی می‌رسیم؛ البته عده‌ای سودجو و زیاده‌خواه هستند و با کارشکنی مشکلاتی ایجاد می‌کنند که باید برای رفع آنها، برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.
امام‌جمعه یزد با بیان اینکه ظرفیت تولید خوراک دام در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: حتی دامداران می‌توانند در کنار فعالیت خود به کشت خوراک دام بپردازند که البته دولت در این زمینه باید همراهی کند و تلاش برای خودکفایی کشور موضوع مهمی است.
ناصری با اشاره به مشکلاتی که دامداران با آن مواجه هستند یادآور شد: این مشکلات با توکل به خدا و صبر و استقامت برطرف می‌شود ولی وظیفه همه مسئولان کشور این است بیش از قبل با جدیت، زمینه را برای رشد و پیشرفت کار جامه هدف، فراهم کنند.
وی  افزود: تحمل رنج در مسیر تولید بی‌شک اجر خود را دارد و هر فردی که در راه خدا جهاد می‌کند، خدا راه را به او نشان می‌دهد.


 
برچسب ها: تحریم‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها