به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۲۲۷۴۳

اگر میخواهید خاطرات گذشته را به یاد آورید، ورزش کنید

اگر میخواهید خاطرات گذشته را به یاد آورید، ورزش کنید
گروه علمی:طبق یافته های جدید دانشمندان، فعالیت بدنی و ورزش باعث تقویت عملکرد حافظه و در نتیجه به یادآوردن اتفاقات گذشته خواهد شد. دانشمندان های بسیاری را که ورزش می‌تواند بر سلامت مغز تأثیر مثبت بگذارد را بررسی کرده‌اند و جدیدترین‌ها توانایی ما را برای یادآوری تجربیات گذشته در کانون توجه قرار می‌دهند.
 
نتایج یک تحلیل گسترده در مورد ارتباط بین فعالیت بدنی منظم و آنچه به عنوان حافظه اپیزودیک شناخته می‌شود، نشان می‌دهد که تحرک می‌تواند به جلوگیری از کاهش پیری با ورود به اواخر بزرگسالی کمک کند.در سال‌های اخیر، دانشمندان جزئیاتی را در مورد اینکه چگونه ورزش می‌تواند برای مغز ما مفید باشد، بررسی کرده اند. مثال‌ها عبارتند از اینکه چگونه فعالیت بدنی می‌تواند حل مسئله را تقویت کند، از اختلالات شناختی خفیف جلوگیری کند، علائم اسکیزوفرنی را بهبود بخشد، یادگیری را تقویت کند و خطر افسردگی را کاهش دهد.این مطالعه جدید توسط روانشناسان دانشگاه پیتزبورگ انجام شده. این امر توسط بخشی از مغز که از ورزش سود می‌برد تسهیل می‌شود. تحرک به توانایی ما برای یادآوری جزئیات یک تجربه شخصی، مانند زمان و مکان وقوع آن اشاره دارد.
این تحقیق در مجله Communications Medicine منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها