به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۲۲۷۶۲

افشای یک مورد جدید رسوایی اخلاقی در باشگاه آژاکس

گروه ورزشی: پس از اتهام به مارک اورمارس و استعفای مارک اورمارس، این بار نوبت به افشای رسوایی دستیار اریک تن هاگ سرمربی باشگاه آژاکس رسید.
افشای یک مورد جدید رسوایی اخلاقی در باشگاه آژاکس
این روزها  در بیرون زمین فوتبال، حال و روز باشگاه آژاکس خوب نیست. چند هفته پیش مارک اوورمارس اسطوره این تیم به علت ارسال پیام های غیراخلاقی به کارمندان زن باشگاه از سمتش اخراج شده بود و حالا یک مورد دیگر هم اضافه شده است.
در همین رابطه NRC گزارش داده است که وینستون بوگارد بازیکن 51 ساله اسبق آژاکس که در حال حاضر به عنوان دستیار اریک تن هاگ در تیم آژاکس فعالیت می کند هم در سال 2020 با شکایتی در مورد آزار جنسی مواجه شده بود که در نهایت باشگاه آژاکس این مسئله را موردی خصوصی دانست و آن را بایگانی کرد و بدین ترتیب بوگارد به فعالیتش ادامه داد.
 

 
در حقیقت یکی از کارمندان زن آژاکس شکایت کرده بود و مدعی شده بود که بوگارد بازیکن اسبق اژاکس و دستیار کنونی تن هاگ برایش پیام های غیراخلاقی فرستاده است. آژاکس بررسی این پرونده را به یک شرکت حقوقی برون سپاری می کند و در نهایت این شرکت به باشگاه آژاکس اعلام می کند که بوگارد پیام های ناخوشایندی را به کارمند مذکور فرستاده است. آژاکس هیچ اقدامی علیه بوگارد صورت نمی دهد و این پرونده را یک موضوع خصوصی تلقی می کند.
اخراج اوورمارس از آژاکس بمب بزرگی را در فوتبال هلند منفجر کردو حالا مشخص شده است که باشگاه مشهور هلندی سابقه لاپوشانی در موضوعی مشابه را داشته است.
برچسب ها: آژاکس آمستردام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها