به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۲۳۰۸۹

محرومیت قلی‌زاده از همراهی شارلروا

گروه ورزشی: نام ملی‌پوش ایرانی شارلروا در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با بیرشوت دیده نمی‌شود.
محرومیت قلی‌زاده از همراهی شارلروا
علی قلی‌زاده پس از اینکه در دو مسابقه متوالی ژوپیر لیگ بلژیک به‌عنوان یار جانشین و از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، در دیدار اخیرشان برابر تیم صدرنشین رویال یونیون حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، اما این ستاره ایرانی بعد از انجام سه دیدار برای شارلروا نمی‌تواند در مسابقه امشب تیمش را همراهی کند.
تیم فوتبال شارلروا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم ژوپیر لیگ بلژیک در استادیوم وَن کلیمپوت باید به مصاف بیرشوت قعرنشین برود که در این مسابقه علی قلی‌زاده اجازه بازی ندارد.
فهرست نفرات تیم شارلروا برای دیدار امشب مقابل بیرشوت اعلام شده که در این بین نام علی قلی‌زاده دیده نمی‌شود و این بازیکن بخاطر محرومیت اجازه همراهی تیمش را ندارد و نمی‌تواند مثل دور رفت که یک نیمه برابر این تیم به میدان رفت، در بازی حضور داشته باشد.
علی قلی‌زاده که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۲۵ بازی انجام داده و طی این مدت هفت گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، در دیدار اخیرشان مقابل رویال یونیون یک کارت زرد گرفت تا این اخطار منجر به محرومیت و خط خوردن او از لیست بازی امشب برابر بیرشوت شود.
یاران قلی‌زاده که طی دو مسابقه اخیرشان شکست خورده‌اند، در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفته‌اند که در صورت برتری مقابل بیرشوت شانس صعود یک تا دو پله‌ای را دارند.

برچسب ها: علی قلی زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها