به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۲۳۰۹۵

عارف غلامی از این فشار نمی‌ترسد

گروه ورزشی: بعد از دربی جام حذفی، سرانجام طلسم بازی نکردن مدافع جوان استقلال شکسته شد و برای لحظاتی در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد.
عارف غلامی از این فشار نمی‌ترسد
در شب صعود استقلال به نیمه‌نهایی جام حذفی فصل گذشته، آبی‌ها در دربی پایتخت یک تلفات مهم داشتند و آن‌هم مصدومیت شدید عارف غلامی از ناحیه رباط صلیبی بود که باعث دوری 8 ماهه این مدافع جوان از جمع شاگردان فرهاد مجیدی شد و غلامی سعی کرد تا با گذراندن دوران نقاهت، دوباره خود را مهیای حضور در میدان مسابقه کند.
در مصاف هفته نوزدهم مقابل فجرسپاسی، انتظار 223 روزه عارف غلامی برای بازگشت به ترکیب استقلال به پایان رسید و او در دقیقه 90 برای لحظاتی از سوی فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال اضافه شد تا سرمربی آبی‌ها آمادگی این مدافع جوان را بسنجد.
با توجه به وضعیت مرادمند و یزدانی، مطمئنا عارف غلامی نقش کلیدی می‌تواند در ترکیب استقلال داشته باشد و بازگشت با آمادگی مناسب، بهترین خبر ممکن در این روزهای برای فرهاد مجیدی است؛ غلامی که مصدومیت سنگینی را گذرانده، احتمالاً رفته رفته به ترکیب استقلال اضافه شود و در بازی‌های آینده فرصت بیشتری از سوی سرمربی استقلال به مدافع جوان این تیم داده خواهد شد تا بتواند کامل در شرایط مسابقه قرار گیرد.
اگر عارف غلامی بتواند آمادگی خوب فصل گذشته خود را بار دیگر نشان بدهد حتی مسیر بازگشتش به تیم ملی نیز فراهم خواهد شد چرا که سرمربی تیم ملی بر دعوت از مدافعان جوان لیگ اصرار دارد.

برچسب ها: عارف غلامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها