به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۳۲۳۱۲۴

دیکتاتور روس ارتش اوکراین را به کودتا دعوت کرد!

دیکتاتور روس ارتش اوکراین را به کودتا دعوت کرد!
گروه بین‌الملل: دیکتاتور روسیه امروز جمعه در دومین روز از حمله نظامیان روسیه به اوکراین از ارتش این کشور خواست تا دولت ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را سرنگون کند!
ولادیمیر پوتین، با توهین‌های رکیک به اعضای دولت کنونی اوکراین گفت که نظامیان کشورش در حال نبرد با «تروریست‌ها» و «نئونازی‌ها» هستند! وی که در جلسه شورای امنیت ملی روسیه صحبت می‌کرد، گفت: «اگر قدرت در دستان شما باشد، توافق آسان خواهد بود»!

زلنسکی: شاید آخرین باری است که مرا زنده می‌بینید
خبرنگار پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین شامگاه روز گذشته در ویدئو کنفرانسی با سران کشورهای اروپایی گفت که این شاید آخرین باری است که من را زنده می‌بینید.

یش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت روسیه به رای گذاشته می‌شود
قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که امروز (جمعه) در نیویورک به رای گذاشته می‌شود، بر تعهد خود به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید می‌کند و "تجاوز روسیه" را نقض صلح و امنیت بین‌المللی می‌داند.

روس‌ها به یک مهد کودک و یک پرورشگاه حمله کردند
یک مقام اوکراینی می‌گوید بر اثر حمله نیروهای روسی ترکش‌هایی به یک پرورشگاه اصابت کرده است.
وزیر امور خارجه اوکراین در توییتر نوشت: «حملات امروز روسیه به یک مهدکودک و یک یتیم‌خانه جنایت جنگی و نقض اساسنامه رم است. ما به همراه دفتر دادستانی کل این مورد و بقیه اقدامات را بلافاصله به لاهه ارسال خواهیم کرد.»

لهستان در حمایت از اوکراین، آسمان خود را به روی هواپیماهای روس می بندد
وزارت امور خارجه لهستان اعلام کرد از نیمه شب امروز، هواپیماهای روسیه حق عبور از آسمان لهستان ندارند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۰:۵۱
خاک بر سر جهان که در برابر پوتین چنین منفعل و بیچاره است (383737)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها