به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۲۳۲۶۳

درخشان: قهرمان در دربی مشخص خواهد شد

گروه ورزشی: حمید درخشان می‌گوید گلزنی‌های پیاپی پاکدل اتفاق به خصوصی نبوده و او وظیفه‌اش را انجام داده؛ او همچنین دربی پیش رو را تا حد زیادی تضمین کننده قهرمانی یک تیم دانست.
درخشان: قهرمان در دربی مشخص خواهد شد
حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت کرد. او ابتدا راجع به بازی سرخ‌ها مقابل گل‌گهر که با تساوی به پایان رسید گفت: بازی خوبی بود. احترام زیادی برای تیم گل گهر قائل هستم، آقای قلعه نویی تیم بسیار خوب و نفرات خوبی دارد. چهل و پنج دقیقه اول پرسپولیس بهتر بود و می‌توانست برنده بازی شود و فرصت‌های زیادی را از دست داد و اگر از فرصت‌ها استفاده نکنی شما را به شکل بدی تنبیه خواهند کرد. زمانی که شما گل نمی‌زنی غافل‌گیر می‌شوی و گل می‌خوری که این اتفاق افتاد. در چهل و پنج دقیقه اول بازی پرسپولیس می‌توانست اختلافش را با گل گهر زیاد کند اما این اتفاق نیفتاد و زمانی که این اتفاق نیفتد تیم مقابل انگیزه بیش‌تری برای رسیدن به گل پیدا می‌کند. در نیمه دوم گل گهری‌ها بهتر از پرسپولیس بازی کردند و نشان دادند که آمده‌اند تا بازی را ببرند و در نهایت به جایی رسید که این بازی به تساوی کشیده شد.
 
او در مورد گلی که پرسپولیس دریافت کرد بیان کرد: گلی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی دروازه‌بان بود؛ لک دروازه‌بان خوبی است ولی باید مقداری کیفیت و تمرکزش را توسعه دهد چون در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند و تماشاگران خیلی سخت از این اشتباهات می‌گذرند. امیدوارم به این نتیجه برسیم که رسیدن به هدف قهرمانی نیاز دارد که حریفان را ببری و به پشت سرت نگاه نکنی. بازی کردن گوهری هم بستگی به این دارد که شرایطش در تمرین به چه صورت باشد و اگر شرایط خوب باشد این سرمربی است که تشخیص می‌دهد که می‌تواند از این بازیکن استفاده کند یا نه.
 
درخشان در مورد دربی حساسی که در اواخر اسفند برگزار می‌شود گفت: نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که قهرمان را بازی دربی مشخص می‌کند. هر تیمی که در آن بازی برنده باشد می‌تواند به قهرمانی نزدیک‌تر شود ک در واقع بازی شش امتیازی است.
 
او درباره اینکه برخی گلزنی‌های حامد پاکدل را غیر منتظره می‌دانستند بیان کرد: اصلا نباید درباره بازیکن بگوییم که غیر منتظره ظاهر شده است؛ پس ما به چه دلیلی این بازیکن را آوردیم؟ بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید همین کار را بکند مگر قرار است ما زیر پای کسی بنشینیم که هر موقع دلش خواست شکوفا شود و گل بزند؟ این‌طور نیست و ایشان را خریدند تا در هر لحظه که وارد زمین می‌شود تاثیرگذار باشد. این که بازیکنی یک گل می‌زند و چهار هفته گل نمی‌زند برای ما کافی نیست. بازیکن زمانی که به تیم پرسپولیس وارد می‌شود باید تلاشش را بکند و هر بازی انتظار داریم که گل بزند. ما در گذشته گل‌زن‌های زیادی داشتیم که ارقام گل‌زنی آن‌ها بالای 25 و 26 گل بوده است و الان یک نفر آمده که بعد از هفته‌ها سه گل زده که شاهکار آن چنانی نکرده است. باید بازیکنان را در جایگاه خودشان بسنجیم و این بازیکن نیز باید تلاش کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و برای بازی کردن در این تیم باید بسیار تلاش کرد. او کار خیلی بزرگی انجام نداده است و وظیفه‌اش این بوده و باید بیش‌تر از این‌ها تلاش کند.
 
درخشان در پایان در خصوص بازی مقابل مس رفسنجان گفت: بازی سختی است. مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است که با برنامه بازی می‌کند و پرسپولیس باید این بازی را حتما ببرد و اگر می‌خواهد به کاپ قهرمانی برسد باید حریفان را یکی پس از دیگری از سر راهش بردارد چون اگر کوچک‌ترین غفلتی کند از کورس قهرمانی عقب می‌ماند. همان‌طور که الان سپاهان عقب مانده است البته هنوز سپاهان شانس دارد اما شانس سپاهان مثل پرسپولیس و استقلال نیست. این پنج امتیاز اختلاف قابل جبران است‌. یازده بازی باقی مانده است. مگر کسی می‌تواند تضمین کند که در یازده بازی استقلال، سپاهان و گل گهر امتیاز از دست ندهند؟ کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند چون پرسپولیس و استقلال با تمام حریفان‌شان بازی دارند. شانس زیادی وجود دارد و الان نمی‌شود گفت که قهرمان کدام تیم است. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم و امیدوارم این هفته بتواند بازی خوبی انجام دهد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: حمید درخشان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها