به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۳۲۳۴۳۲
قبل از عقد قرارداد سربازی بازیکنان را چک کنید

اطلاعیه سازمان نظام وظیفه در پاسخ به آجورلو

گروه ورزشی: سازمان نظام وظیفه عمومی با انتشار اطلاعیه ای نوشت در اجرای قوانین برای تمامی تیم های ورزشی بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می کنیم.
اطلاعیه سازمان نظام وظیفه در پاسخ به آجورلو
به نظر می رسد که پروژه تلاش برای تعویق اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند با شکست مواجه شده و دو مدافع استقلال قادر به همراهی این تیم در ادامه فصل نخواهند بود.
پس از جلسه روز گذشته هم اندیشی پیشکسوتان استقلال در خصوص واگذاری این باشگاه که با صبحت های تند مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی پوشان خطاب به نظام وظیفه همراه بود، صبح امروز حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی در گفتگویی تلویزیونی از اعزام قطعی یزدانی و مرادمند خبر داد و اعلام کرد دو بازیکن یاد شده حق همراهی استقلال را نخواهند داشت.
اکنون علاوه بر این مصاحبه، وب سایت خبری سازمان وظیفه عمومی یک بار دیگر با انتشار بیانیه ای، از مشمول خدمت بودن دو بازیکن استقلال خبر داد و نوشت: سازمان وظیفه عمومی دراجرای قوانین برای تمامی تیم های ورزشی بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می کند
در این اطلاعیه آمده است: این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد:به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می رساند پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می‌گردد، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود و در این راستا تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می کند.
در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: لازم به تاکید است این سازمان تا کنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام نموده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می کنند ،در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.
در بخش پایانی بیانیه سازمان وظیفه عمومی نیز ذکر شده است: از این رو از تمامی تیم های ورزشی تقاضا می شود در زمان انعقاد قرارداد و یا تمدید قرارداد وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

لنگی حقیر حکومتی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۴:۱۵
تکلیف معافیت پزشکی جعلی اسطوره لنگ رو هم مشخص کنید.... وحید امیری اماده ترین بازیکن لنگ و معافیت پزشکی خخخخخخخخخخ

دهن شما روزی نامه ناهاران دوزاری رو هم ک بایه ناهار بسته میشه .............. (383858)
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۵:۲۹
تیم پرسپولیس اعلام کرده آن کسی که در مورد وضعیت سربازی بازیکنان پرسپولیس چیزی می داند و شکایت نمی کند، از حداقل شرافت بی بهره است. امیدواریم مسئولان تیم استقلال شکایت کنند تا شریف بودن خود را اثبات نمایند. (383864)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها