به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۲۳۴۶۲

بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنچر کرد

بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنچر کرد
گروه اقتصادی: بحران اوکراین شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن را با کمبود عرضه مواجه کرده است و این شرکت اعلام کرد که تولید دو کارخانه در شرق آلمان که خودروهای برقی تولید می‌کند را به حالت تعلیق درآورده است زیرا درگیری‌ها تحویل قطعات حیاتی از غرب اوکراین را متوقف کرده است.
 
به گزارش ایسنا، تعطیلی‌های موقت نشان می‌دهد که چگونه جنگ در اوکراین می‌تواند اثرات غیرقابل پیش‌بینی بر اقتصاد جهانی داشته باشد و به آشفتگی زنجیره تامین که به تورم دامن زده است، بیفزاید. فولکس واگن و سایر خودروسازان در دو سال گذشته با کمبود نیمه هادی‌ها و سایر قطعات ناشی از همه‌گیری و عوارض جانبی اقتصادی آن مواجه بوده‌اند.سخنگوی شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرد که تولید دو کارخانه آلمانی را به مدت چند روز در پس از تاخیر در تولید قطعات در اوکراین متوقف خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد: کمبود زنجیره تامین برخی از کارخانه‌های این شرکت را تحت‌تاثیر قرار داده است.فولکس واگن پیش از این، در تامین تقاضا برای خودروهای برقی خود با مشکل مواجه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها