به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۲۳۷۰۰

سنگاپور هم روسیه را تحریم می‌کند

سنگاپور هم روسیه را تحریم می‌کند
گروه بین‌الملل: وزیر امور خارجه سنگاپور امروز (دوشنبه) اعلام کرد این کشور علیه روسیه محدودیت‌ها و تحریم‌های متناسبی وضع می‌کند.به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه سنگاپور همچنین اعلام کرد این تحریم‌ها شامل اقدامات مالی و بانکی و کنترل صادرات کالاهایی است که می‌تواند به عنوان سلاح علیه مردم اوکراین مورد استفاده قرار گیرد.
 
وزیر امور خارجه این کشور همچنین به پارلمان گفت:‌ سنگاپور تمایل دارد با بسیاری از کشورهای همفکر دیگر برای اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های مناسب علیه روسیه اقدام کند. حمله روسیه به اوکراین غیرقابل قبول است و نقض کننده هنجارهای بین المللی.وی همچنین گفت: تحریم‌ها به دلیل شدت بی‌سابقه وضعیت و وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل توسط روسیه وضع می‌شود.

این مقام ارشد دیپلماتیک سنگاپور ادامه داد: ما کنترل صادرات کالاهایی را وضع می کنیم که می‌توانند به صورت مستقیم به عنوان سلاح توسط روسیه علیه اوکراین مورد استفاده قرار گیرد.وزیر امور خارجه این کشور آسیایی هچنین خاطرنشان کرد: دولت کوآلالامپور همچنین حساب‌های قطعی بانک‌های روسیه و نقل و انتقالات مالی مرتبط با این کشور را مسدود می‌کند. اقداماتی که قرار است انجام شود، به زودی اعلام خواهد شد.
برچسب ها: روسیه سنگاپور
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها