به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۲۳۹۱۲

بابک یزدان‌نژاد بر اثر کرونا درگذشت

بابک یزدان‌نژاد بر اثر کرونا درگذشت
گروه فرهنگی:بابک یزدان‌نژاد، هنرمند سازنده ساز و عضو وابسته درجه یک خانه موسیقی ایران، شامگاه گذشته بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در سن ۴۶ سالگی درگذشت.به گزارش ایسنا، عاطفه رفیع، همسر بابک یزدان‌نژاد، با تأیید خبر درگذشت همسرش اظهار کرد: بابک یزدان‌نژاد در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از ۲ هفته بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شامگاه دوشنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۰، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.
 
ایرج کاردان، دوست قدیمی بابک یزدان‌نژاد نیز در این خصوص گفت: او مشکل سنگ کلیه داشت و با توجه به اینکه ویروس کرونا افراد را از نقطه ضعفشان مورد حمله قرار می‌دهد، در پی ابتلا به این بیماری ریه‌هایش درگیر شده و کلیه‌هایش از کار افتاده بود. با وجود کلیه تلاش‌های پزشکان و اقداماتی که انجام دادند، وی پس از چندین روز کما روز گذشته از دنیا رفت.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این سازنده و نوازنده موسیقی ادامه داد: پیکر آن مرحوم امروز در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده می‌شود.بابک یزدان‌نژاد متولد سال ۱۳۵۴ در شهر مشهد و سازنده ساز سه‌تار، بم سه‌تار، سه‌تار پوستی و شورانگیز بود. او همچنین نوازنده موسیقی و عضو وابسته درجه یک خانه موسیقی ایران بود. وی دیروز در سن ۴۶ سالگی درگذشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها