به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۲۴۰۰۱

خبر جدید در مورد زمان تحویل مسکن مهر

خبر جدید در مورد زمان تحویل  مسکن مهر
گروه اقتصادی: سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام آمادگی برای تحویل هشت‌هزار مسکن مهر تکمیل شده، گفت: بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر، واحدهای در تعهد تعاونی‌ها است که برای تکمیل آنها با وزارت تعاون مذاکراتی داشتیم.به گزارش ایرنا، علیرضا جعفری با اشاره به اینکه یکی از تعهدات باقی‌مانده از سنوات گذشته در شهرهای جدید در حوزه مسکن مهر است، افزود: نزدیک به ۴۰ هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر امسال ۲ هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم‌اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود هشت‌هزار واحد را تحویل بدهیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است.وی ابراز امیدواری کرد تا در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه‌ها، به‌زودی شاهد اتمام نازک‌کاری پروژه‌های مسکن مهر باشیم.
 
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی‌ها برشمرد و توضیح‌ داد: به‌ تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی برای تعیین‌تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید انجام شد که امیدواریم مساله واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها حل شود و به نتیجه برسد.

 جعفری بهمن امسال در نشست خبری اعلام‌ کرد: نزدیک به ۳۹ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در شهرهای جدید پردیس، هشتگرد، پرند، صدرا، فولادشهر، بینالود و گلبهار باقی مانده است که برای تحویل و تکمیل خدمات روبنایی آن دولت به ۱۵‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.وی گفته بود: برای ۳۸ هزار و ۸۷۹ نفر تعهدات باقی مانده مسکن مهر باید تعیین تکلیف کنیم و تاکنون مسکن مهر ۳۱۷ هزار نفر در شهرهای جدید تحویل داده شده است.
برچسب ها: مسکن مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها