به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۲۴۰۳۰

توهین عجیب و غریب «کیهان» به مردم اوکراین

توهین عجیب و غریب «کیهان» به مردم اوکراین
گروه سیاسی:کیهان، روزنامه حامی دولت نوشت: وقتی به کشوری حمله نظامی می‌شود، اگر مردمان آن کشور به‌اندازه یک مترسک هم اَدای مقاومت را در بیاورند، می‌توانند دشمن را شکست دهند. وقتی کشوری ظرف تنها ۴۸ ساعت شهرهایش را از دست می‌دهد و «صف فرار از کشور» طولانی‌تر از «صف شرکت در جبهه‌های جنگ» می‌شود یعنی، مردمان آن کشور مقاومت را بلد نیستند حتی به‌اندازه آن مترسک!
 
اکنون که در حال مطالعه این یادداشت هستید، تقریبا تمام ورزشکاران، مربیان و تیم‌های ورزشی روسیه از سوی تمام سازمان‌های بین‌المللی ورزشی تحریم، توبیخ، تنبیه و از همه میادین ورزشی محروم شده‌اند!رفتار امروز غرب با ورزشکاران روسیه نشان داد، رفتار ورزشکاران کشور‌هایی مثل ایران با رژیم اشغالگر صهیونیستی، صحیح بوده و آمریکو فیل‌ها و همین سازمان‌های بین‌المللی باید پاسخ دهند که چرا، ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ما را به دلیل عدم رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی محروم کرده و تحت فشار قرار داده‌اند!
 
یک نکته مهم دیگر درباره جنگ اوکراین، این است که چرا اوکراین ظرف همان ۴۸ ساعت اول، برخی شهر‌های خود را از دست داد و روسیه توانست خیلی راحت و سریع وارد این کشور شود در حالی که، تقریبا تمام دنیای غرب سمت اوکراین ایستاده‌اند؟ ممکن است عده‌ای بگویند، برای اینکه روسیه کشور بسیار قدرتمندی است. یا مثلا آمریکا و ۲۷ کشور اروپایی حاضر نشدند وارد جنگ مستقیم با روسیه شوند.
 
اینجا با دو تجربه متفاوت، پاسخ این سؤال مهم را می‌دهیم. اول: در جنگ تحمیلی ۸ ساله، ایران با ۴۰ کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم درگیر جنگ بود. حتی همین روسیه قدرتمند [شوروی سابق]هم جزو آن ۴۰ کشور بود. نشان به آن نشان که ما از کشور‌های زیادی اسیر گرفتیم. اما مردم ایران حتی اجازه اشغال یک وجب از خاک کشور را ندادند.
 
وقتی به کشوری حمله نظامی می‌شود، اگر مردمان آن کشور به‌اندازه یک مترسک هم اَدای مقاومت را در بیاورند، می‌توانند دشمن را شکست دهند. وقتی کشوری ظرف تنها ۴۸ ساعت شهرهایش را از دست می‌دهد و «صف فرار از کشور» طولانی‌تر از «صف شرکت در جبهه‌های جنگ» می‌شود یعنی، مردمان آن کشور مقاومت را بلد نیستند حتی به‌اندازه آن مترسک!

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۲:۱۶
خوب کیهان درست میگه. شما عاشقان و نوکران آمریکا هستید که باید خودتون رو درست کنید. (383996)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۷:۱۶
مهمترین شعار انقلاب نه شرق و نه غربی را فراموش کردید. البته شما به هیچ کدوم از این شعارها اعتقاد نداشتید فقط از آن نان می خوردید. (384021)
Hamid
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۸:۲۲
اشتباه متوجه شدی دوست عزیز! اینان نوکران و روسیه شویانی هستند که بخاطر ترس از یک دیکتاتور مخالفان آن را محکوم و سرزنش می کنند (384025)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۹:۵۸
نوکر آمریکا یا نوکر چین و روس؟؟!! (384040)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۲:۳۱
خیلی پستی کیهان............... (383997)
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۳۱
مطمئنا کیهانیان نه جنگ و جبهه دیدند و نه شعور فهمیدن جبهه و جنگ دارند فقط کاسبان جنگ هستند

جنگ با بزرگترین ، خشن ترین و بی رحم ترین و متجاوزترین ارتش جهان..... جنگ با عراق فسقلی نیست
ضمن اینکه در جنگ ایران و عراق هم مردم ناموس خود را به سایر شهرهای ایران فرستادند تا خودشان بمانند و استقامت کنند و مردم اکراین هم ناموس شان را به جای امن فرستادن تا مردانشان بمانند و با متجاوزینی که قبله کیهان شده مقابله کنند
واقعا..................... (384000)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۱:۰۴
موافقم اگه بزنید تد گوگل می‌بینید که مرد ها با خانواده خدافظی میکنن تا بجنگند روسیه هم الان خیلی قویه و نیروهای مث سربازای کالاف دیوتین (384694)
دماوند
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۲
آقای شریعتمداری همه چیز دان!بهتره یکم دوراندیشی یادبگیرید و خرد به خرج دهید.به نظرتون جنگ آذربایجان و ارمنستان ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟به نظرتون مانور نظامی پاکستان و آذربایجان و ترکیه ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟به نظرتون استقرار سامانه های دفاعی در امارات و عربستان ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟به نظرتون 80 میلیارد دلار سلاح جا مانده در افغانستان ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟ به نظرتون توافقات اسرائیل با عربها ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟ به نظرتون اشغال به سرعت اوکراین صابون گذاشتن زیرپای پوتین نبود؟ (384003)
دماوند
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۵
به نظرتون میتواند همه ی این کاسه و کوزه ها سر ایران شکسته شود. (384005)
داروس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۵۱
منبع تلکس خبری این روزنامه کجاست؟ظاهرا تمام خبرگزاری دنیا دروغ میگن بغیر از منبع این روزنامه (384006)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۵۳
در جنگ ایران و عراق هم سطح وسیعی از شهرهای ایران به اشغال عراق درآمد ، این که دلیل نمی شه که اگر یک کشوری به اشغال یک کشور دیگه دراومد یعنی اونا بی عرضه یا ترسو هستند ، به قول معروف جوجه ها را باید آخر پاییز شمرد.
این جنگ اوکراین یک بار دیگه باعث شد آدمای بی منطق و بد اخلاق ایران برای مردم بهتر معرفی بشن، به جای اینکه کار پوتین شرور را تقبیح کنند ، مادام اوکراینی ها یا غربی ها را شماتت می کنند. (384007)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۵:۰۲
فقط ........ با این تحلیل آبکی........ (384011)
چرا تو زورت اومده.... احمق اصلاح طلب بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۶:۱۴
.............. (384016)
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۶:۳۰
ایخدا
واقعا فرهنگ و تمدن مردم ایران اینگونه هست ؟!................. (384018)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۶:۳۵
تا اونجاییکه ما می دونیم عراقی که ۸ سال با ایران جنگید و آخرش هیچ
نتوانست ۲ ساعت جلوی ارتش آمریکا دوام بیاورد
حالا روسیه که خیلی خشن تر و بی رحم تر و مجهز تر و قوی تر از آن زمان آمریکاست
باز دمشون گرم که مردان اکراین با دست خالی جلوی متجاوزان وایستادن
و مثل کیهانیان پشت ناموس قائم نشدند (384019)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۸:۵۹
این بابا که .......... بودنش مشخصه، اصلا نیازی به جواب نداره که! ولی مشخص شد که نه شرقی و نه غربی نداریم، یا شرقی یا غربی درسته، مسئولین ماهم مشخصا یا شرقی ها شون خیلی بیشتر از یا غربی هاشونه! (384027)
رزا
United States
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۹:۱۷
شريعتمدارى آنچنان ذوق زده شده بود که تيتر زد اوکراين ۴۸ ساعت دوام نياورد اما بعدش به او رسوندند که زبان درازت رو کوتاه کن فعلا که پوتين گير کرده و سربازاش بدجورى دارن تلف ميشن (384031)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۹:۵۸
جوجه رو پاییز میشمرند نه بهار (384039)
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۸
انگار یادتان رفته که در طول جنگ بعضی از شهرهای ما هم بدست عراقی ها افتاد و بعداً آزاد شدند
هنوز که جنگ اوکراین تمام نشده که شما نسخه پیچیدید.... (384045)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۲
خخخخ نوکران امریکا و غرب اهای مردم فریب خورده ایا از اوکراین عبرت نمیگیرید؟؟؟ (384058)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۰۰:۰۴
فعلا كه اوكراينى ها دارند مقاومت مى كنند، تا كور شود هر آنكه نتواند ديد. فكر نكنم شما به روز قيامت اعتقاد داشته باشى چون هيچ وقت به مظلوم توهين نمى كنى (384136)
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۱:۱۹
.
‌حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان نوشت: در حمله به اوکراین حق با پوتین است زیرا برای پیشگیری از خطر دست به عملیات دفاعی زده است.

آقای شریعتمداری،
فرمایش شما دقیقاً ادعای صدام حسین است که با همین منطق به..........باعث کشته و معلول شدن عده زیادی هموطنان بیگناهمان گردید.
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا، سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت.
چشمت به غمزه ما را خون خورد و می‌پسندی، جانا روا نباشد خونریز را حمایت.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست (384144)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها