به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۲۴۱۲۸
محمد انصاری فوتبال را کنار گذاشت؟

ستاره بدشانس فوتبال در 30 سالگی مربی شد!

گروه ورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس در 30 سالگی پا در مسیر مربیگری گذاشته است.
ستاره بدشانس فوتبال در 30 سالگی مربی شد!
محمد انصاری را می‌توان یکی از ستاره های بدشانس فوتبال ایران دانست؛ مدافع سابق پرسپولیس که اوایل فصل جاری لیگ برتر برای دومین بار رباط صلیبی اش پاره شد و از ترکیب مس رفسنجان کنار رفت، این روزها به دنبال گرفتن مدارک مربیگری است.
انصاری 30 ساله اگرچه روند درمانی اش را سپری می‌کند ، اما همزمان در کلاس های مربیگری شرکت کرده است. او این روزها در کلاس درجه B آسیا حضور یافته و به دنبال آن است تا مدارج مربیگری را نیز طی کند و بتواند وارد این عرصه شود.
اگرچه علی علیزاده مدیر تیم مس روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به دنبال تمدید قرارداد انصاری هستند تا این بازیکن بعد از پایان مصدومیت به تمرینات برگردد، اما حضور این بازیکن در کلاس های مربیگری باعث شده تا شائبه هایی پیرامون خداحافظی زودهنگام او از فوتبال پیش بیاید.
انصاری در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال روزهای خوبی را داشت و در مس رفسنجان هم عملکرد مناسبی از خود نشان داد اما مصدومیت دوباره از ناحیه رباط صلیبی او را از فوتبال دور کرد.
حالا باید دید با توجه به نشستن این بازیکن سر کلاس های مربیگری درجه B آسیا که با مدرسی علی الله‌کرم این روزها برگزار می‌شود، چه تصمیمی برای آینده فوتبالی اش دارد.
برچسب ها: محمد انصاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها