به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۲۴۱۷۲

دستبرد ۱۷میلیاردی به گاوصندوق خانه پدری

دستبرد ۱۷میلیاردی به گاوصندوق خانه پدری
گروه حوادث: دختر جوان که با همدستی یکی از بستگانش به گاوصندوق پدرش دستبرد زده و معادل 17 میلیارد تومان طلا سرقت کرده بود، دستگیر شد.بیست و پنجم دی ماه امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت از یک خانه در کلانتری تجریش تشکیل شد و برای پیگیری و شناسایی سارق یا سارقان پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.

مرد میانسال در تشریح ماجرا گفت: چند ساعتی به اتفاق خانواده‌ام از خانه بیرون رفتیم و پس از بازگشت متوجه شدم در گاوصندوقم باز شده و طلاهای داخل آن که حدود 17 میلیارد تومان بود به سرقت رفته است.در ادامه تحقیقات، مأموران به یکی از اقوام شاکی ظنین شدند. وی پس از حضور در پلیس آگاهی به سرقت طلاها با همدستی دختر خانواده اعتراف کرد.

سردار مسعود مصدق، معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ در این باره گفت: پس از هماهنگی قضایی دختر شاکی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد اما در بازجویی‌ها گفت حدود 6 میلیارد تومان طلا داشته که آن را به پدرش داده بود تا در گاوصندوقش نگه دارد اما پدرش دیگر حاضر به پس دادن طلاها نبوده و او هم با یکی از بستگانش سناریوی سرقت طلاها از گاوصندوق را اجرا کرده است.هر 2 متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قضایی روانه زندان شدند. همچنین طلاهای سرقتی کشف و به شاکی برگردانده شد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها