به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۲۵۰۶۰

بغض کاپیتان ریکانی بعد از یک هفته جنجالی

گروه ورزشی: اخراج در ثانیه‌های پایانی دیدار هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان، یک هفته جنجالی و پرماجرا برای کاپیتان طالب ریکانی درست کرد.
بغض کاپیتان ریکانی بعد از یک هفته جنجالی
 اخراج بهترین بازیکن نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی جدال هفته گذشته، هجمه سنگینی را علیه وی شکل داد. این گمانه زنی که وی به دلیل عدم همراهی تیمش در جدال با پرسپولیس این خطای غیرفنی را انجام داده تا از زمین اخراج شود، ریکانی را به سیبلی تبدیل کرد که تنها برد مقابل پرسپولیس می‌توانست بغض او را بشکند.
ریکانی که علیرغم مشکلات مالی این باشگاه و شرایطی که برای فسخ قرارداد داشت نه در ابتدای فصل و نه در پنجره زمستانی پاسخی به پیشنهادات مناسبی که پیش روی خود می‌دید نداده بود، اکنون برابر اتهامی قرار گرفته بود که هیچ پاسخی جز سکوت نمی‌توانست برای آن داشته باشد. حتی هواداران نفت آبادان هم انتظار این را نداشتند که کاپیتان‌شان در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها با تصمیمی احساسی و غضب آلود و دریافت کارت قرمز، اینچنین آنها را تنها بگذارد.
تمامی فضای مجازی هم پر بود از اتهاماتی که طالب ریکانی را متهم به این موضوع می‌کردند که در مسیر اهداف پرسپولیس برای برتری در این بازی، نخواسته تیمش را همراهی کند و به همین دلیل پیش از این بازی اخراج شده است. ریکانی که حتی مجبور به بستن کامنت‌های صفحه شخصی خود نیز شده بود، به قدری از نظر روحی تحت فشار قرار گرفته بود که به گواه علیرضا منصوریان حتی توان شرکت در تمرینات این تیم را نیز نداشت.
 

 
اما اوضاع برخلاف پش بینی توده‌ای بود که طی چند روز قبل از این بازی، وی را متهم به کم کاری و حتی خیانت به پیراهن تیم محبوبش کرده بودند. نفت در یک نمایش غیرقابل پیش بینی موفق شد پرسپولیس را با تمام انگیزه‌هایش برای ادامه کورس با استقلال، با دو گل شکست دهد تا در رختکن طلایی‌پوشان همه این برد را به طالب ریکانی تبریک بگویند. ریکانی بعد از برد بزرگ تیمش از برزخ عجیبی که در آن ناخواسته گرفتار شده بود، خارج شد و همین عاملی بود تا با بغضی بزرگ پیام تبریک خود را رو به هواداران تیمش بدهد. پیامی که در آن بار دیگر با اشاره به عظمت تیمی که در آبادان تنها پرچم آن در استادیوم‌ها اجازه خودنمایی دارد، از تعلیم عشقی که از دوران کودکی به آنها نسبت به نفت آبادان داده می‌شد، صحبت کرد و قدردان تلاش هم‌تیمی‌هایش شد. کلمات مقطع و کوتاه که نشان از بغض بزرگ او در این چند روز اخیر بابت اتهامات مطرح شده داشت و البته خوشحالی بزرگی که نمی‌توانست بابت این برد و پایکوبی هواداران این تیم پنهان کند.
نفت آبادان برنده شد اما حتی اگر نتیجه به شکل دیگری هم رقم می‌خورد، نمی‌شد طالب ریکانی را مقصر این موضوع دانست. فضای هواداری که طی چند وقت اخیر شکل گرفته و اتهام به راحت‌ترین شکل مسلسل می‌شود و یقه هر کسی را بدون ادله و مدرک می‌گیرد اما کاملا مشخص است که این موضوع تنها یک حس هواداری است که همیشه به دنبال مقصر است. ریکانی و نفت آبادان اما به خوبی از این آزمون و اتهام با موفقیت خارج شدند و روسیاهی ماند به کسانی که با کلمات و دشنام‌ها و البته اتهامات خود، یک توهم بزرگ را ناخواسته و بر اساس احساس هواداری دنبال می‌کردند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها