به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۲۵۲۴۹
پرسپولیس و سپاهان کم حاشیه‌ترین نیمکت‌ها هستند؛

منصوریان: به پیروانی از شکلات‌های معروفم دادم!

گروه ورزشی: علیرضا منصوریان در مورد سکانس‌های جالب بازی صنعت نفت و پرسپولیس صحبت کرد.
منصوریان: به پیروانی از شکلات‌های معروفم دادم!
علیرضا منصوریان چهره موفق هفته بیست و یکم بود و توانست مدافع عنوان قهرمانی را در هفته‌ای حساس شکست دهد. منصوریان در برنامه فوتبال برتر گفت‌وگویی تلفنی داشت و در مورد صحنه‌های جالب این بازی صحبت کرد.

* در این تصویر به آقای پیروانی چه چیزی می‌دهید؟ 



منصوریان: یک بحثی پیش آمد. عزیزان من روی آن نیمکت نشسته‌اند. آقای کریم باقری برادر من است و افشین پیروانی هم همینطور است. ما سال‌های بازیگری و کم سن و سالی را باهم گذراندیم. به جرات به شما می‌گویم کم حاشیه‌ترین نیمکتی که با آن‌ها بازی داشتیم، پرسپولیس و سپاهان بودند؛ خیلی بی‌حاشیه بودند و اصلا دغدغه درگیری با این تیم‌ها را نداشتیم چون اصلا فلسفه تیم‌ما هم این نیست. من دیدم یک لحظه، یک نفر از روی نیمکت به بچه‌های ما چیزی گفت و دیدم به بچه‌های ما برخورد؛ درصورتی که آدمی که روی نیمکت بود هم بسیار انسان با شخصیتی بود و بعد بازی آمد و بچه‌های ما گفت قصد و غرضی نداشته است. طبیعی است که هر کس می‌خواهد از تیم خودش دفاع کند. من با افشین از دوره جوانی، خانوادگی دوست هستیم و شوخی با هم داریم. اکثر اوقات در جیبم شکلات‌های قهوه کوچک می گذارم و دیدم افشین خیلی عصبانی است گفتم افشین جان، دستت را باز کن و این شکلات را بخور تا عصبانیتت تمام شود! من به ایشان شکلات دادم و همیشه در جیبم شکلات وجود دارد.

*این صحنه چطور؟


 
منصوریان: من حسن (بیست سعید) را صدا کردم، ما ضد حمله از پرسپولیس خوردیم و خیلی سریع پنج به سه شدیم و سرمان را چرخاندیم روی یک کرنر که پنج به سه شدیم. ما یک به دو پشت باکس مثلث پر می‌کردیم ولی به حسن بیت سعید گفتم به بچه‌ها بگو نمی‌توانیم با مثلث پر کنیم و باید حتما شکل مربع بگیریم و دو به دو پشت هجده قدم بایستیم چون سرعت وحید امیدی بالاست. او کامل فهمید. ما خداراشکر کامل یکدیگر را می‌شناسیم. ریت سعید بازیکن بزرگی است و تیمش قهرمان شده است.

* اینجا تشر زدید به تدارکات؟ بازیکن می‌خواست داخل زمین بیاید؟



منصوریان: تعویض‌ها باید دقیق باشد. علی لطیفی بدن‌ساز تیم است. می‌گویم بازیکنی را که صدا می‌زنم سریعا او را به کنار زمین بفرستید تا به داخل زمین برود و دیگر در راه به او توضیح ندهید که چه کاری انجام دهد و سریع او را بفرستید و استرس برای بازیکن ما نسازید.
*جمله را می‌توانم لب خوانی کنم اما نمی‌شود گفت! 
منصوریان: آقای میثاقی شما و همکار سابقت که روی این صندلی نشسته بود قدرت لب‌خوانی بی‌نظیری دارید!
*یک دوربین کنار خط باید حرکات شما را زیر نظر می‌گرفت که چقدر جنب‌وجوش داشتید و چند کیلومتر به تیم اضافه کردید. گفته بودید ما 9 کیلومتر بیش‌تر دویده بودیم. 
منصوریان: من تشکر می‌کنم و امیدوارم روند لیگ همین‌طور خوب و با قدرت ادامه پیدا کند. از مسئولین که به ما در این مسیر کمک کردند، هیئت مدیره و مدیر عامل تشکر می‌کنم. ما به زحمت پول تهیه می‌کنیم و خواهش می‌کنم مسئولین استان خوزستان ما و مسجد سلیمان را ویژه‌تر ببینند.
*اقای سجادی گفتند برای دربی بیست هزار نفر می‌توانند به استادیوم بیایند. من به عزیزان در فدراسیون فوتبال گفتم که اگر این فرصت را برای استقلال و پرسپولیس فراهم می‌کنید برای سپاهان، تراکتور، صنعت نفت و بقیه تیم‌ها نیز این فرصت فراهم شود.چرا نباید در آبادان و تبریز تماشاگران بازی را ببینند؟ 
منصوریان: از طریق برنامه شما به دوست خوبم آقای دکتر سجادی سلام می‌کنم. آقای دکتر دو بار استقلال و پرسپولیس تست شدند و به آن‌ها شانس دادید. هواداران سپاهان، فولاد، مسجد سلیمان، تیم مشهدی و بقیه تیم‌ها لیگ باید این شانس را داشته باشیم. ما با افتخار در آبادان مربی‌گری می‌کنیم و یک‌بار هم ما لایق هوادار باشیم تا سکو‌ها را پر ببینیم. من سال‌های زیادی در استقلال بودم اما خواهش می‌کنم صرفا تیم‌های پایتخت را نبینید. امسال فوتبال نسبت به سی سال پیش تغییر کرده و همه تیم‌ها ورزشگاه‌شان پر می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها