به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۲۵۲۶۲
جمله جالب منصوریان درباره نویدکیا

سپاهان بدشانس بزرگ لیک برتر

گروه ورزشی: علیرضا منصوریان معتقد است سپاهان بهترین عملکرد را در لیگ بیست و یکم داشته و باید نام این تیم را "بدشانس بزرگ" گذاشت.
سپاهان بدشانس بزرگ لیک برتر
علیرضا منصوریان شب گذشته در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص اینکه کدام تیم را برای قهرمانی شایسته تر دیده است گفت: اگر سپاهان آقای نویدکیا در چند هفته آسیب نمی‌خورد، این تیم به لحاظ خلق موقعیت، شناور بازی کردن تیم و اینکه خودشان را در موقعیت قرار می‌دهند و مالکیت خوبی دارند بهتر از سایر تیم ها بوده‌ است.
سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: شما برای بازی با سپاهان باید چند روز این تیم را آنالیز کنی تا ببینی در کدام نقاط تمرکز دارند؛ خیلی شناور فوتبال بازی می‌کنند. من تا این لحظه اسم آنها را "بدشانس بزرگ" می‌گذارم.
منصوریان با اشاره به شرایط گل گهر عنوان کرد: طبق روال در تاریخ، استقلال و پرسپولیس همیشه یک کورس قوی با یکدیگر دارند و امسال هم توانستند بعد از افت چند هفته ای سپاهان خودشان را جدا کنند. اعتقاد من بر این بود که اگر امیرخان هفت امتیازش را از دست نمی‌داد همین چهار تیم برای کورس قهرمانی می‌جنگیدند چون کسر هفت امتیاز، یک آسیب چند امتیازی دیگر هم به آنها زد و تیم چندین هفته از حالت طبیعی خارج شد اما حالا در این چند هفته اخیر استقلال و پرسپولیس از جدول جدا شده‌اند.
او در خصوص شرایط استقلال افزود: استقلال به واسطه دو مهاجمی که دارد، کم گل خوردنش و یک دست بودن بازیکنانش در کورس مانده و من اعتقاد دارم این تیم روی هنر فردی بازیکن تکیه زیادی می‌کند اما من فکر می‌کنم اگر تیم های حریف از پرسپولیس مواظبت نکنند این تیم خطرناک است؛ ضمن اینکه فکر می‌کنم در دو سه هفته اخیر به پرسپولیس هم آسیب خورد ولی شکل کورس همین است. استقلال الان اول است و با پرسپولیس در کورس قرار می‌گیرد و اگر از امیرخان هفت امتیاز کم نمی‌شد قطعا جزو سه تیم بالا بود و من برای تیم سپاهان آقای نویدکیا هم خیلی ناراحتم.
منصوریان در پایان گفت: من سياستمدارانه صحبت نمی‌کنم چون اگر می‌خواستم سیاستمدارانه صحبت کنم باید می‌گفتم استقلال؛ من سپاهان را می‌پسندم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها