به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۲۵۳۰۰

اندروید ۱۲ ال اواخر امسال عرضه می‌شود

اندروید ۱۲ ال اواخر امسال عرضه می‌شود
گروه فناوری:طبق جدیدترین گزارش‌ها، سیستم عامل اندروید ۱۲ ال، در اواخر امسال برای تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو عرضه می‌شود.زمانی که گوگل نسخه بتای "اندروید ۱۲ ال" را در ماه اکتبر راه اندازی کرد، گوگل قول داد که که در اوایل امسال برای عموم آماده شود.

امروز این شرکت به طور رسمی Android ۱۲L را معرفی می‌کند. گوگل آن را با عنوان "بروزرسانی اندروید ۱۲ با ویژگی‌هایی که کارکرد تبلت‌ها و تاشو‌ها را ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند" توصیف می‌کند.معاون مهندسی اندروید نیز در یک پست وبلاگی گفت که این سیستم عامل در اواخر امسال با بروزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده سامسونگ، لنوو و مایکروسافت عرضه می‌شود، اما در مورد زمان بندی دقیق‌تر آن صحبت نکرد.

این می‌تواند به این معنی باشد که دستگاه‌هایی مانند Galaxy Z Fold، Z Flip و Surface Duo رابط جدیدی را دریافت خواهند کرد که قرار است ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش خانگی و قفل را برای نمایشگر‌های بزرگتر بهینه سازی کند. همچنین یک سایه اعلان دو ستونی، یک نوار وظیفه جدید برای چندوظیفگی آسان‌تر و سایر تغییراتی که از فضای بیشتر در تبلت‌ها و تاشو‌ها استفاده بهتری می‌کند، در این بروزرسانی وجود خواهد داشت.اندروید مدت‌ها است که به دلیل اینکه یک سیستم غیرمعمول برای تبلت‌ها است، با انتقاداتی روبرو بوده است که این موضوع منجر به کمبود رقابت واقعی با آیپد‌های اپل شده است.
برچسب ها: اندروید ۱۲
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها